שתף קטע נבחר

אליפות אירופה בסנוקר: שחר רוברג הודח בשמינית הגמר

אלוף ישראל הפסיד 5:3 למקצוען לשעבר מפולין במשחק ארוך שהסתיים אחרי חצות וביקר את שיטת המשחקים: "זו בדיחה, נותנים לנו לשחק 15 שעות ברציפות"

בתום מרתון של סנוקר, אלוף ישראל שחר רוברג (22) הודח הלילה (בין שישי לשבת) בשמינית גמר אליפות אירופה הנערכת בקפריסין. במשחק ארוך שהסתיים אחרי חצות הפסיד רוברג 5:3 לקספר פיליפיאק הפולני (21), מקצוען לשעבר ואלוף אירופה עד גיל 21 ב-2011. רוברג כבר הוביל 1:3 אבל הפולני המוכשר ניצח בארבעה משחקונים ברציפות והכריע את ההתמודדות.

 

היה זה המשחק השלישי של רוברג באותו יום כשקודם לכן הוא ניצח 1:4 את לורן סטאלן הבלגי והכניע בתוצאה זהה את סימון ליכטנברג הגרמני. בסיום היו לרוברג טענות כלפי המארגנים שדחקו שלושה משחקי נוקאאוט ביום אחד: "זו בדיחה. נותנים לשחקנים לשחק 15 שעות ברציפות ומחכים לראות מי ישרוד".

 

ביקר את שיטת המשחקים. רוברג (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
ביקר את שיטת המשחקים. רוברג(צילום: עוז מועלם)

 

רוברג היה השחקן הישראלי שהגיע הכי רחוק מבין ששת הנציגים הישראלים באליפות. נדב ביטון (28) בהופעתו הראשונה באליפות אירופה הפתיע 3:4 את מייקל קולומב הסקוטי אך הפסיד

 לאחר מכן 4:2 לאלוף העולם לנוער ג'קסון פייג' הוולשי.

 

דוד וייצמן הוותיק (40) ניצח אף הוא יריב סקוטי 3:4 אך לאחר מכן הפסיד לג'ון פרל האירי 4:3. מאור שלום הביס 0:4 את קיריל פטרוב הרוסי אך הפסיד 4:2 לבראיין ציני המלטזי. סגן אלוף אירופה לנוער, אמיר נרדיה, הפסיד 4:3 למתיאוש ברנובסקי הפולני. יו"ר האיגוד שי ארמה נכנע 4:2 ליריב רומני.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים