שתף קטע נבחר

כדוריד: מכבי ת"א נעצרה, בוסקוביץ' הורחק

אחרי 21 ניצחונות רצופים, המשחק האחרון בין מכבי ת"א להפועל ראשל"צ היה אלים במיוחד והסתיים בשוויון 32:32. שי נתן והמקשר הסרבי של הצהובים התעמתו והאחרון הורחק באדום. אחרי תנועה מגונה לשופטים ספג כרטיס כחול והמשמעות היא היעדרות מהמפגש הראשון ברבע גמר הפלייאוף מול רחובות

אחרי 21 ניצחונות רצופים, מכבי תל אביב נעצרה במשחק האחרון של הליגה הסדירה וסיימה הערב (ג')בתיקו 32:32 בבית מול הפועל ראשון לציון. המשחק עצמו היה פיזי מאוד על סף האלים, ובדקה האחרונה שי נתן ביצע עבירה חזקה על נובאק בוסקוביץ', המקשר הסרבי הגיב וספג כרטיס אדום.

 

עם ירידתו לחדר ההלבשה ביצע תנועה אל עבר השופטים שבחרו לשלוף לו כרטיס כחול. בעקבות כך בוסקוביץ' ייעדר מהמשחק הראשון מול רחובות בשישי ברבע גמר הפלייאוף ויעמוד לוועדת משמעת בבית הדין.

 

בוסקוביץ'. אירוע אלים (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
בוסקוביץ'. אירוע אלים(צילום: אורן אהרוני)

 

 

המחצית הראשונה התנהלה בשליטה מוחלטת של מכבי ת"א שירדה להפסקה ביתרון מבטיח - 13:18. קבוצתו של עידן מימון חזרה בחצי השני והצליחה להשוות מספר פעמים. 40 שניות לסיום הצהובים עוד הוליכו 31:32 אבל ירמי סידי קבע את תוצאת המשחק ומנע מהמקומיים מאזן מושלם עם סיום העונה הסדירה. 

 

בשישי ייצא כאמור לדרך שלב רבע גמר הפלייאוף (הטוב משלושה משחקים). בנוסף לסדרה של מכבי ת"א ועירוני רחובות, מכבי ראשל"צ תתמודד מול אשדוד, א.ס רמת השרון - מ.כ חולון והפועל ראשל"צ - בני הרצליה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עמית שיסל, איגוד הכדוריד
נובאק בוסקוביץ'
צילום: עמית שיסל, איגוד הכדוריד
מומלצים