שתף קטע נבחר

כדוריד: מכבי ראשל"צ על סף הדחה

שער ניצחון של בר מסורי בשניית הסיום העניק לאשדוד ניצחון חוץ מפתיע 25:26. מכבי ת"א התקשתה מול חולון, משחק אלים עם חמישה מורחקים בין רמה"ש לחולון

למרות ההשקעה הכספית האדירה של ראול סרוגו במכבי ראשון לציון, קבוצתו עשויה להיות מודחת כבר ברבע גמר הפלייאוף אחרי שהפסידה במשחק הראשון (הטוב משלושה) בבית להפועל אשדוד 26:25 משער בשניית הסיום של בר מסורי. ניצחון דרומי ביום שישי הבא יחסל לצהובים את העונה.

 

מכבי ת"א שסיימה ראשונה את הליגה הסדירה התקשתה מול העולה החדשה עירוני רחובות שסיימה שמינית, אבל שער ניצחון של דן נתן העניק לה ניצחון 26:27 ויתרון 0:1 בסדרה. הפועל אלטשולר ראשל"צ ובני הרצליה סיימו בשיוויון דרמטי 29:29, אחרי שהרצליה כבר הוליכה ב-5 שערים במחצית הראשונה - מה שמבטיח שהסדרה בין הרביעית לחמישית תלך למשחק שלישי.

 

מכבי ראשל"צ עשויה ללכת הביתה (צילום: עמית שיסל, איגוד הכדוריד) (צילום: עמית שיסל, איגוד הכדוריד)
מכבי ראשל"צ עשויה ללכת הביתה(צילום: עמית שיסל, איגוד הכדוריד)

 

א.ס רמה"ש לא התקשתה מול מ.כ חולון עם ניצחון 21:31, במשחק שגלש לפסים אלימים ובו הורחקו ארבעה שחקנים (שלושה מחולון ואחד מרמה"ש), יחד עם המאמן עומרי מימון.

 

במקביל, נפתח הבית התחתון במאבק ההישרדות. המחזור הראשון הפגיש את א.כ נס ציונה(מקום 9, 17 נק') שגברה 23:30 על מכבי קרית מוצקין (מקום 12, 7 נק'). אס"א גולברי ת"א (מקום 10, 15 נק') נוצחה 29:28 מול הפועל ר"ג (מקום 11, 9 נק'). איציק חליפי קפטן ר"ג העניק לקבוצתו את הניצחון משער בפנדל בשניית הסיום וגרם להתפרצות בכי אצל מאמנו ואביו, אריק שפירא. חליפי וגלורי אופור בלטו בר"ג עם 7 שערים כ"א.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עמית שיסל, איגוד הכדוריד
יואב נאמן
צילום: עמית שיסל, איגוד הכדוריד
מומלצים