שתף קטע נבחר

ארשנסקי לא פורש, ינסה להגיע לטוקיו 2020

הג'ודוקא שהשתתף בלונדון 2012 אבל נכשל בניסיון להגיע לריו, החליט עדיין לא לאפסן את החליפה ויתמודד על מקום במשחקים האולימפיים הבאים: "אי אפשר בלי המזרן". זכה במדליית ארד באליפות אירופה ב-2013

הג'ודוקא טומי ארשנסקי שייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בלונדון 2012, החליט לא לפרוש וחזר לאחרונה לאימונים כדי לפתוח קמפיין חדש ולנסות להגיע לאולימפיאדת טוקיו 2020.

 

ארשנסקי בן ה-25, המתחרה בקטגוריית משקל עד 60 ק"ג, לא הצליח להגשים את החלום האולימפי בקמפיין האחרון ולא השתתף בריו, אך הרעב, גילו הצעיר ושכנועים מסביב, החזירו אותו בשבוע האחרון לאימוני הנבחרת.

 

ארשנסקי. לא הולך לשום מקום (צילום: יובל חן) (צילום: יובל חן)
ארשנסקי. לא הולך לשום מקום(צילום: יובל חן)

על פי תוכנית העבודה המסתמנת, התחרות הראשונה של ארשנסקי תהיה כבר ביוני הקרוב בגביע העולם ברומניה, כשהוא מקווה להשיג את הקריטריון ולקחת חלק באליפות העולם הקיץ בבודפשט.

 

"אי אפשר בלי המזרן", סיפר ארשנסקי ל-ynet ספורט. "היה לי קשה לעזוב את הענף אחרי שלא הצלחתי להעפיל לריו. הרגשתי שלא מיציתי עד הסוף את הג'ודו וקיבלתי החלטה להמשיך. כשראיתי את החברים שלי לנבחרת מצליחים באולימפיאדה ואת אורי ששון וירדן ג'רבי מביאים את מדליית הארד, זה נתן לי מוטיבציה ואני מקווה ללכת בעקבותיהם".

 

ארשנסקי כאמור ייצג את ישראל באולימפיאדת לונדון 2012, שם הפסיד בשמינית הגמר. להישגו הגדול ביותר בקריירה הגיע באליפות אירופה 2013 בבודפשט, כשזכה במדליית הארד והמקום החמישי באליפות העולם 2014.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
טומי ארשנסקי
צילום: אורן אהרוני
מומלצים