שתף קטע נבחר

מאמן בן 48 נכנס לשער וכמעט גרם לסנסציה

כדוריד: וובה זייקמן עצר שני פנדלים, אבל הפועל אשדוד הפסידה 25:24 למכבי ראשל"צ שהשוותה את סדרת רבע הגמר ל-1:1. מכבי ת"א וא.ס רמת השרון כבר בשלב הבא. כצפוי, הקבוצה החלשה בליגה העונה - מכבי קריית מוצקין, נשרה ללאומית

אם חשבתם שראיתם הכל בספורט הישראלי - תחשבו שוב. מי שהגיע אחר הצהריים (ו') למפגש בין הפועל אשדוד למכבי ראשון לציון בסדרת רבע גמר הפלייאוף בכדוריד צפה במשהו באמת מיוחד.

 

מאמן אשדוד, וובה זייקמן בן ה-48, נכנס לשער קבוצתו והציל שני כדורים. זה בסופו של דבר לא עזר לאשדוד שהפסידה בשנייה האחרונה משער של רוברט מרקוטיץ' 25:24. בעקבות התוצאה ראשל"צ השוותה את הסדרה ל-1:1 והמשחק המכריע ייערך בית מכבי ביום שלישי. זייקמן עלה לשחק כי אורן מאירוביץ', השוער הראשון של הדרומיים, גמר את העונה בעקבות פציעה ולאשדוד נותר שוער אחד בלבד בסגל (ליאור קפלן).

 

זייקמן תופס את המקום בין הקורות (צילום: תום לי סויסה) (צילום: תום לי סויסה)
זייקמן תופס את המקום בין הקורות(צילום: תום לי סויסה)
 

 

שאר משחקי סדרות רבע הגמר התנהלו כמצופה. מכבי ת"א ניצחה בחוץ את רחובות 29:32 ועלתה לחצי הגמר. א.ס רמת השרון גברה על מ.כ חולון 20:23 וגם היא בשלב הבא. הפועל ראשון לציון שסיימה בתיקו את המפגש הראשון מול בני הרצליה, ניצחה את החבורה של בני אינגל 31:36 וכמו יריבתה העירונית היא תתמודד במשחק שלישי ומכריע על הכרטיס לחצי הגמר.

 

בבית התחתון נקבע כי מכבי קריית מוצקין ירדה לליגת המשנה אחרי הפסד 33:27 להפועל רמת גן. האורדונים, כמו גם אס"א ת"א שהפסידה 31:26, ישחקו במבחנים נגד קבוצות מהליגה הלאומית.

 

מכבי ת"א כבר בחצי הגמר (צילום: יועד כהן, איגוד הכדוריד)
מכבי ת"א כבר בחצי הגמר(צילום: יועד כהן, איגוד הכדוריד)

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דרור עינב
וובה זייקמן
צילום: דרור עינב
מומלצים