שתף קטע נבחר
הוסף כתבה
הכי מטוקבקות

    לוזון נותן לעטר חופש מוגזם

    המאמן עובר בשקט על ההתנהגות של החלות כלפי הצעירים ומציב אותו בעמדה לא נכונה. חייבים לגמור את ההתקשרות הזו - ועל הדרך, להביא כבר מנהל מקצועי שיעשה סדר. למה הירוקים מחכים?

    הגיע הזמן לפרק את העניין של עטר-לוזון במכבי חיפה. נתחיל במאמן. גיא לוזון, הגעת למכבי חיפה וזאת הייתה ההזדמנות שלך להראות שאתה לא רק מוטיבטור אלא גם מאמן לא פחות גדול, אבל כמו כל מאמן ישראלי נפלת. למה החזרת את ריאן לסגל אחרי ששוחרר? הוא לא מרשים אותי ואת אף אחד.

     

    גיא, שי בן דוד לטעמי הוא כשרון גדול, אך לא בתור מגן. הוא בלם. למה המשכת לתת לו לבזות את עצמו ולשקר לו שהוא מגן? מגן זה שחקן מהילדים עד הבוגרים, כזה שיודע לשרוף את הקו. אתה רוצה מגן צעיר? יהב גורפינקל מגן שמאלי מעולה. בן דוד? בלם מעולה, כמגן אין לו מושג. קצת מוזר שהסוכן של אותם שחקנים הוא במקרה הסוכן שלך, לא גיא? אם כך, לפחות תפעיל קצת את הקשרים שלך ותביא שחקנים כמו גדי קינדה, אור אינברום, ליאור רפאלוב, אופיר דודזאדה, מרואן קבהא ואפילו את סינטיהו סלליך שנהדר במאריבור.

     

    גיא לוזון (צילום: אלעד גרשגורן) (צילום: אלעד גרשגורן)
    גיא לוזון(צילום: אלעד גרשגורן)

      

    ויש סוגייה שדי מרגיזה אותי, הקרדיט שחברך הטוב אלירן עטר מקבל. אתה אומר שאצלך אין תעודת זהות ולא משחקים שמות. אבל כמו שזה נראה, אצלך עטר מעל הכל. הוא חלוץ 9 קלאסי? כי מבחינתי הוא לא חלוץ בכלל. בוא תסביר לי בבקשה איך אלירן עטר משחק חלוץ חוד, ועומר דמארי, שכל חייו שיחק חלוץ 9, רודף אחרי מגנים בזמן שעטר פשוט עומד במחצית המגרש ולא זז עד שמגיע אליו כדור? אני רואה את הוויכוחים שלך עם עטר, והוא מתייחס בזלזול כי הוא יודע שאתה לא תעשה כלום.

      

    הגיע הזמן להפסיק את הרומן לא מוצלח הזה בין מכבי חיפה לעטר. הרי כולם יודעים שהוא מחכה להצעה השמנה ממכבי ת"א. אני לא יכול לעמוד ביציע ולראות את תנועות הידיים שלך. אני לא יכול לסבול את איך שאתה צועק על הצעירים רק כי לא מסרו לך כמו שרצית. כשיניב קטן היה המנהיג של הקבוצה הוא לא צעק, אבל הוא הסביר וכיוון את הצעירים. גם כשצעק, זה היה כי הם לא נתנו את הלב על המגרש. הקהל לא סתם מקלל אותך, אנחנו לא טיפשים. אנחנו יודעים בדיוק מה קורה בחדר ההלבשה, על הסכסוך שלך עם קהת. סלח לי אלירן, רועי צודק, לא כל הזמן צריך למסור רק לך. במשחק מול הפועל ב"ש ראיתי את ההתנהגות שלך כשאיתן וולבלום לא מסר נכון. איתן שחקן מצוין ואתה מוריד לו את הביטחון ככה? אתה צריך להתבייש.

     

    אולי לרבים מכם זה ברח מהראש, אבל אלירן עזב את מכבי תל אביב בטעם רע בעבר. אלירן היה מסוכסך עם עמנואל מאיוקה, עם ברק יצחקי והיה ועדיין מסוכסך עם ערן זהבי. ואז הגיע לו ג'ורדי קרויף שעשה סדר בבלגן. ג'ורדי, קח אותו בחזרה בבקשה תמורת מיליון וחצי אירו. תודה.

     

    אלירן עטר (צילום: אוהד צויגנברג) (צילום: אוהד צויגנברג)
    אלירן עטר(צילום: אוהד צויגנברג)

     

    ואם כבר ג'ורדי. מכבי חיפה, למה אתם מחכים? תביאו שחקנים בהתאם לזה שנגיע לאירופה או לא? למה אין כבר מנהל מקצועי חדש? אני זוכר שג'ורדי התחיל לעבוד במכבי תל אביב עוד במארס. אוקיי, אנחנו רוצים להעתיק את הקונספט. מתי הוא יתחיל לעבוד? ביוני? אנחנו צריכים מנהל מקצועי שכבר מהיום יתחיל לעבוד בקבוצה, לעקוב אחרי אחרי שחקנים בליגה, ידע איפה צריכים שחקנים לעונה הבאה. למה מחכים? שהמנהל המקצועי יתחיל לעבוד ביוני, לא יסתדר עם המאמן והמאמן יפוטר? אני רואה כבר את התסריט הזה חוזר.

     

    מכבי חיפה, טעיתם. הייתם צריכים לתת לאיתי מרדכי לאמן עד סוף העונה ולהחתים מנהל מקצועי הכי מוקדם שאפשר, שיחתים כבר מאמן זר לעונה הבאה. אני לא רואה סיבה להתמהמהות הזאת. למה איינבינדר לא חתום על חוזה לעונה הבאה? למה לא מנסים להחזיר את ליאור רפאלוב הביתה? למה המגן פלוריאן קליין כבר לא חתום? למה הקבוצה לא נלחמת על אופיר דודזאדה? למה הבלם אליסון דוס סנטוס לא חתום לעונה הבאה? ולמה אנחנו לא מנסים להחזיר את מאור בוזגלו? להחזיר אותו ולהראות שאכפת לנו ולדאוג לו למרות הפציעה הקשה! הוא יחזור ויחזיר לנו תמורה על זה. למה לא שומעים על שחקן זר כזה או אחר?

     

    יענקל'ה, לקהל נמאס. אתה רוצה מנויים? האוהדים רעבים ומתוסכלים. איינבינדר זה שחקן שנורא חסר לנו במרכז הקישור. בסופ"ש האחרון קליין הביא שער שהחזיר את שטוטגרט לבונדסליגה, מגן מצוין. ליאור רפאלוב חסר לנו מאוד, שחקן יצירתי שכובש ומבשל. ודודזאדה - 800 אלף אירוו? באמת? זה המכשול למגן שמאלי כמוהו?

     

    אנחנו רואים טוב טוב לאן העונה הבאה הולכת. נגמרו הימים ששחקנים מחכים רק להצעה מיענקל'ה ויחתמו בכל מחיר. היום שחקן יושב עם הסוכן שלו ומנסה להוציא כמה שאפשר. אין מה לעשות, הכסף מדבר היום. אתה רוצה שחקנים זרים טובים? בונקי אינוסנט, קשר אחורי ניגרי צעיר שמשחק בלילסטרום הנורווגית ומזכיר מאוד את ג'ון אוגו בצורת המשחק שלו. חסר קשר 50-50 כמו סיברט נילסן הנורווגי המשחק בבראן. השילוב שלהם עם צעירים כמו עמית זנטי, מוחמד עוואד, איתן וולבלום, יונתן לוי ומוחמד אבו פאני יחזיר את מכבי חיפה לימיה היפים. הם לקחו אליפויות בנוער והגיעו רחוק באירופה. זה הדור הבא של הכדורגל הישראלי, והם רק צריכים הכוונה ושחקנים טובים לידם .

     

    אז יענקל'ה, אם אתה רוצה להחזיר את הכבוד שלך והסמל הירוק, הגיע הזמן להקשיב לאיש מקצוע ולהפסיק להיות ג'נטלמן. כי אם למדנו משהו בחיים הוא שכשאנחנו נחמדים אז אחרים מנצלים את זה. הגיע הזמן שגם אנחנו נתחיל כבר מעכשיו להביא שחקנים לעונה הבאה ולא לחכות.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    צילום: ראובן שוורץ
    גיא לוזון
    צילום: ראובן שוורץ
    מומלצים