שתף קטע נבחר

כדוריד: בוטנקו יחליף את זייקמן באשדוד

המאמן שהעלה את הקבוצה לליגה הראשונה וזכה עימה בגביע ווינר שופטים בעונה שעברה, החליט לסיים את תפקידו אחרי חמש שנים מסיבות אישיות. במקומו מונה אולג בוטנקו שעזב את אס"א ת"א

וובה זייקמן הודיע לראשי הפועל אשדוד כי הוא מעוניין לסיים את ההתקשרות בין הצדדים. זייקמן נחשב לאחד המאמנים הבכירים בישראל והגיע לאשדוד לפני חמש עונות אחרי שזכה עם הפועל ראשון לציון בלא מעט תארים הן כשחקן והן כמאמן. מי שיחליפו בתפקיד הוא אולג בוטנקו שעזב את אס"א ת"א.

 

כבר בעונתו הראשונה באשדוד העלה זייקמן את הקבוצה לליגה הראשונה. משנה לשנה היא התקדמה בצמרת. ב-2016 זכתה בגביע ווינר שופטים וסיימה במקום השלישי את העונה הסדירה.

 

בוטנקו במעמד החתימה (צילום: הפועל אשדוד) (צילום: הפועל אשדוד)
בוטנקו במעמד החתימה(צילום: הפועל אשדוד)

וובה זייקמן (משמאל) מול איבן קראצ'יץ'  (צילום: תום לי סויסה) (צילום: תום לי סויסה)
וובה זייקמן (משמאל) מול איבן קראצ'יץ' (צילום: תום לי סויסה)

 

דווקא העונה היו לא מעט חריקות. אשדוד שוב כיוונה גבוה, אבל היכולת על המגרש לא הייתה טובה. אחרי פתיחה לא רעה בכלל, הגיעה סדרת הפסדים שגרמה לאכזבה מסוימת של ההנהלה. בסופו של דבר סיימה אשדוד רק במקום השביעי ונאלצה לפגוש את מכבי ראשון לציון ברבע גמר הפלייאוף. אחרי שהפתיעה במשחק הראשון וניצחה בבית מכבי, הפסידה החבורה של זייקמן פעמיים, כאשר במשחק אצלה בבית המאמן אף עמד בשער הקבוצה ועצר שני פנדלים בעקבות מצוקת שוערים.

פורסם לראשונה 04/05/2017 10:46

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
אולג בוטנקו
צילום: אורן אהרוני
מומלצים