שתף קטע נבחר
הוסף כתבה
הכי מטוקבקות

    המאמן הבא של מכבי ת"א - הבחירות שלכם

    ביקשנו מכם לכתוב לנו מי צריך להיות המאמן הבא של מכבי ת"א וקיבלנו תשובות מגוונות ומעניינות שמחכות בגוף הכתבה

    שאלנו אתכם מי צריך להיות המאמן בא של מכבי ת"א, וקיבלנו תשובות מגוונות ומעניינות. דייויד בלאט ופיני גרשון הוזכרו יותר מפעם אחת, ואולי הכיוון שאתם מסמלים הוא ויתור על מאמן זר ובחירה בטופ שיש לישראל להציע. תודה על ההיענות, וכרגיל, אתם מוזמנים לשלוח עוד טורים אישיים, פרשנויות וצילומים עם ספורטאים ל-kick@ynet.co.il.

     

    גלעד ברגיל

    ראשית צריך לסייג את התשובה, כי במצב הנוכחי שום מאמן לא יכול לעבוד תחת ההנהלה הזו של מכבי. ההנהלה השתנתה ונהייתה מעורבת יותר בבחירת השחקנים ואפילו בחילופים. לכאורה פיני גרשון עשוי מחומר שיכול לעמוד מול ההנהלה ולהיות דומיננטי מול השחקנים, אך ספק אם הוא יהיה מוכן לקחת על עצמו את הסיכון בלשים כתם על הרזומה שלו כמאמן מעוטר באירופה. בלאט, אם יסכים, יהיה בחירה טובה בתנאי שיפטרו את וויצ'יץ' ויתנו לו את הזמן והמרחב לבנות קבוצה לשנים.

     

    פיני גרשון (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
    פיני גרשון(צילום: עוז מועלם)

     

    דניאל גריסרו

    לאמן את מכבי ת"א - שילוב של מנהיגות, מקצוענות ומשמעת - רק עם צוות חדש של שלושה: אטורה מסינה, דן שמיר ועודד קטש.

     

    קובי ברזניקוב

    במצב הנוכחי לא נראה שמישהו יכול להוציא את מכבי מהביצה שהיא שקועה בה. צריך להתבצע תהליך מנטלי וניקוי אורוות בקבוצה, ואם וכאשר זה יתרחש ובעלי המניות לא ינשפו בעורפו של המאמן כמו ברוב קבוצות הצמרת באירופה, אפשר יהיה להתחיל בתהליך הבראת הקבוצה. מאמנים אירופים מעולם לא הצליחו במכבי. צריך מאמן מוכשר שמכיר את הדי-אן-איי של הקבוצה. יש כרגע אחד כזה, וצריך למצוא דרך להביא אותו מטורקיה לכאן. ודרך אגב, הוא משלנו.

     

    דייויד בלאט (צילום: EPA) (צילום: EPA)
    דייויד בלאט(צילום: EPA)

     

    גדעון נמס

    אני מציע שהמאמן הבא יהיה:

    1. פיני גרשון

    2. דייויד בלאט

    3. צביקה שרף  

     

    נקווה שההנהלה תבחר נכון ושלמאמן הבא יהיה את הכוח לבחור את השחקנים.  

     

    מימון סגל פרץ

    למכבי ת"א היה סגל מעולה לכל הדעות, שחקנים עם רקורד ויכולות. אך הבעיה אינה טמונה במאמן. כבר שנתיים שבעמדה זו מתחלפים מאמנים טובים, כן, כולל בגאצקיס, אפילו שאיני נמנה על ממליציו. במטבח של מכבי ישנם מרכיבים מובחרים ושף מעולה. אך לא אלו המרכיבים שבחרו להם השפים! הם צריכים לבשל עם מה שיש במזווה על אפם ועל חמתם, ובנוסף על כך בעל המסעדה קובע את המרכיבים והתפריט. הייתכן?! מישהו מכיר שף שמוכן להיכנס לקלחת הזו? אני לא. ואכן כמה מאמנים עשו את הטעות הזו ושילמו על לא עוול בכפם. דעתי היא שעד שלא יתחלף בעל המסעדה אין לצפות למנה ראויה.

     

    רוני קניגסברג

    לדעתי, המאמן המתאים מכל הבחינות לקחת את מכבי תל־אביב הוא פיני גרשון. נבחר רביעי בדירוג המאמנים הטובים ביבשת, מנוסה, קשוח עם שחקנים, אומר את אשר על לבו, גם אם בחספוס יתר לפעמים, אבל יעמיד את כולם במקומם. אין מאמן ישראלי עם רמת ידע בכדורסל כמו שיש לאיש הזה.

     

    אורן לולאי

    פיני גרשון, ללא ספק. מאמן פיקח, ערמומי, בעל ניסיון עשיר ביורוליג, ווינר שלא יודע להפסיד. לדעתי, הוא היחיד שיושיע את הקבוצה ויחזיר את ההתלהבות. אחריו, דייויד בלאט, צביקה שרף וז'ליקו אוברדוביץ' הם האופציות היחידות לתפקיד. שאראס מתאים רק כעוזר מאמן ראשון. הוא לא יצליח כמאמן ראשי ויודח באמצע העונה. מכבי צריכה להפסיק להביא מאמנים טירונים שלא מביאים תועלת למועדון.

     

    אביבה בלס

    רק צביקה שרף. מאמן עם נשמה ישראלית - דבר שהקבוצה איבדה מזה זמן רב.

     

    אילן טל

    פיני גרשון. אני לא חושב בכלל שיש טעם להסביר למה... יש יותר טוב מפיני??? כולם יודעים שאם שמעון מזרחי היה מחליט לבד, אז פיני בכלל לא היה עוזב. אבל לצערי חבורה של עסקנים מאמריקה הם אלה שגרמו לנפילה הזאת של האלופה הנצחית. בקיצור, בלי מחשבה בכלל פיני גרשון לחוזה לשלוש שנים מינימום.

     

    רונן רימון

    המייעצים להחתים מאמן ישראלי לא טועים! הם שוכחים שמאמן ירושלים (פיאניג'אני) היה צריך לקחת אליפות בהליכה עם הישראלים והזרים שיש לו?  המייעצים להחתים את שאראס דורשים את פיטורי וויצ'יץ'! שניהם אותו דור נפלא של כוכבים, אבל לא מאמנים. רבותיי, למה להחליף אם זה לא הפיתרון? אני מציע לחזור לישן והטוב: בלאט, ואם אין אפשרות מכל סיבה שלא ידועה לי, אז לחזור לישן יותר אבל הטוב, פיני גרשון.

     

    איציק כהן

    דייויד בלאט מאמן, פיני גרשון מנג'ר. אני אוהד מכבי תל אביב משחר נעוריי. אני זוכר עדיין איך האזנתי לנס בדאלונה בטרנזיסטור עם שנאי, בחושך, אחרי שכל בני הבית נמו את שנתם. לדעתי בלאט הוא המאמן המתאים ביותר למכבי תל אביב. הוא בעל ניסיון, ותיק ובעל שיטות משחק מתקדמות. שחקנים אוהבים ללכת אחריו. פיני גרשון מצוין כדמות מקצועית מנוסה שעברה גם בכדורסל היווני. שילוב של דייויד ופיני ייתן למכבי תל אביב קבוצה חדשה ומלהיבה שתוכל להצליח בארץ ובאירופה.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    צילום: ראובן שוורץ
    שמעון מזרחי
    צילום: ראובן שוורץ
    מומלצים