שתף קטע נבחר

לנסקי יוצאת להגנת בעלה: "הבדיקה - לא חוקית"

האצנית ביקרה את הצוות שרצה לערוך לרומן יארקו את בדיקת הסמים: "לא הציגו תעודות. אמרו שהן לא קיימות. התנהלות מוזרה". אברבוך יוצא נגד האתלט: "לא נסבול התנהלות כזו שאסורה על פי התקנון"

"רומן היה מוכן לעשות בדיקה, רק שהיא תהיה חוקית כמו שזה מקובל בכל העולם", כך הגיבה אולגה לנסקי בשם בעלה להחלטה של מועדון לידר ירושלים להשעות את  רומן יארקו (26) , מכל פעילות לאחר שלא התייצב לבדיקת סמים במחזור השני של ליגת העל.

 

"היו כמה וכמה עבירות מצד הבודקים. קודם כל אדם ניגש לרומן ואמר שהוא יערוך לו בדיקת סמים. רומן ביקש ממנו מסמך שהוא אכן מהוועדה הבודקת, ואותו אדם אמר שאין עליו מסמכים וכי הם במשרד. דבר שני, לא היה איתו שום מסמך הזמנה לבדיקת סמים שרומן אמור לחתום עליו. והדבר האחרון קרה כשהגענו למשרד, הם טענו שאין להם תעודה מזהה בנוגע להשתייכותם לוועדה והם עובדים על זה".

 

לנסקי. עצבנית (צילום: AP) (צילום: AP)
לנסקי. עצבנית(צילום: AP)

יארקו (במרכז). מה יעלה בגורלו? (צילום: getty images) (צילום: getty images)
יארקו (במרכז). מה יעלה בגורלו?(צילום: getty images)

 

לנסקי ממשיכה: "אותם בודקים היו צריכים לבקש מרומן דרכון שיזהה אותו אבל זה לא קרה. זה היה נראה מאוד מוזר. צריך לזכור שהוא לא מכיר את האנשים האלה, אז הוא קם והלך. רומן יודע בדיוק איך מתנהלות בדיקות סמים בעולם, וההתנהלות שלהם הייתה מאוד מוזרה".

 

כזכור, יארקו עלה לאחרונה לישראל לאחר שהוא ולנסקי התחתנו. באליפות אירופה הקודמת הוא ייצג את אוקראינה בריצה ל-800 מטר (סיים במקום ה-17). יארקו הוא גם אלוף אוקראינה בריצה המדוברת. מיד עם עלייתו לישראל הצטרף למועדון הירושלמי. במקביל, החל בתהליך אזרוח במטרה לייצג את המדינה.

המנהל המקצועי של לידר ירושלים, אלכס אברבוך, ביקר בצורה קשה את האתלט: "יהיו הסיבות של רומן יארקו אשר יהיו, לא נסבול בלידר ירושלים התנהלות כזו הנוגדת את רוח הספורט ואסורה על פי כל תקנון".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
אולגה לנסקי
צילום: אורן אהרוני
מומלצים