שתף קטע נבחר
הוסף כתבה
הכי מטוקבקות

    יובה באה לסגור מעגל

    אם יש צדק בעולם: ב־3.6 באצטדיון בקרדיף יניפו בופון והגברת הזקנה את גביע האלופות, 19 שנה אחרי שהפסידו אותו לריאל מדריד. לשוער האגדי מגיע את התואר היחידי שעדיין חסר לו

    אם יש צדק בעולם: ב־3.6 באצטדיון בקרדיף יניפו בופון והגברת הזקנה את גביע האלופות, 19 שנה אחרי שהפסידו אותו לריאל מדריד. לשוער האגדי מגיע את התואר היחידי שעדיין חסר לו

     

    זה קרה לפני 19 שנה. הייתי בן 8 וחצי. זה היה משחק הכדורגל הראשון אותו אני זוכר – חצי־גמר ליגת האלופות, יובנטוס נגד מונאקו – המשחק הראשון שמשך את תשומת ליבי כילד. בצד של הצרפתים שיחקו בעיקר שחקנים צעירים שבעתיד הפכו לסופר־סטארים בטופ העולמי (בארטז, טרזגה, הנרי) ואילו בצד של האיטלקים שיחקו שחקנים מנוסים ואיכותיים (דשאן, דווידס, אינזאגי, פטוסו, זידאן, דל פיירו). די דומה למשחק שנערך השבוע, בו ראינו שמונאקו הצעירה והתוססת לא מסתדרת עם הגנת הברזל של הגברת הזקנה. אז זה נגמר ב־1:4 ליובנטוס עם שלושער של דל־פיירו. זה היה המשחק שבו התחלתי "להעריץ" את יובה ואת דל־פיירו.

     

     (צילום: גטי אימג'ס) (צילום: גטי אימג'ס)
    (צילום: גטי אימג'ס)
     

     

    בסיכום שני המשחקים יובה ניצחה 4:6 ועלתה לגמר, שם חיכתה ריאל מדריד הגדולה עם שלל כוכבים כמו רוברטו קרלוס, היירו, רדונדו, סיידורף וראול. זה היה גמר טקטי, בלי הרבה מצבים ועם גול אחד משום מקום של מיאטוביץ'. ריאל זכתה בגביע, שאחריו באו עוד ארבעה. יובנטוס הייתה מאז בעוד שני גמרים, אך הפסידה בשניהם.

     

    והנה, 19 שנה אחרי, ריאל ויובטוס נפגשות שוב בגמר ליגת האלופות. על הקווים של הספרדים יעמוד לא אחר מאשר זינדין זידאן, אותו שחקן שהפסיד במדי יובנטוס לריאל באותו גמר. בצד של יובנטוס, יעמוד בשער מגדולי השוערים בהיסטוריה, ג'אנלואיג'י בופון, שהשיג הכל בקריירה המפוארת שלו, חוץ מגביע אחד, גביע האלופות. אין ספק בכלל שאלו שתי הקבוצות שראויות למעמד העונה.

     

    אי אפשר לערער על היכולת האימתנית של ריאל מדריד לאורך השנה בגביע האלופות בניצוחו של רונאלדו, הבן אדם שלא יודע שובע. אבל אם יש צדק, ב־3.6 באצטדיון בקרדיף, נראה את בופון ושותפיו מניפים את הגביע, 19 שנה אחרי שהפסידו אותו לאותה ריאל מדריד. בשבילי זאת תהיה סגירת מעגל יפה, לדעת שסוף סוף ה"גברת הזקנה" תקבל רגעים קסומים של אושר.

     

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים