שתף קטע נבחר

סופית: מנכ"ל איגוד הכדוריד פוטר

היו"ר טל לביא הודיע לאריק דויטש כי הוא סיים את תפקידו. ביומיים הקרובים צפוי לעזוב את מסדרונות האיגוד. עשה זאת למרות התנגדות נחרצת של חברי ההנהלה. לביא: "בטוח כי תוך זמן קצר נוכל לעסוק באתגרים האמיתיים לקידום הכדוריד"

 

פוטר מתפקידו. דויטש (משמאל) (צילום: איגוד הכדוריד)
פוטר מתפקידו. דויטש (משמאל)(צילום: איגוד הכדוריד)

 

צעד אמיץ. יושב ראש איגוד הכדוריד, טל לביא, הודיע בצהריים (ה') למנכ"ל אריק דויטש כי הוא מפוטר באופן סופי וצריך לעזוב את האיגוד ביומיים הקרובים.

 

כזכור, לביא ערך שימוע לדויטש לפני חג הפסח ולאחריו שלח לו מכתב ראשוני בו הודיע כי ברצונו לסיים את תפקידו. אתמול הנושא היה צריך לעלות לדיון בישיבת ההנהלה, אך כזכור היא פוצצה אחרי עימות סוער בין שני רענן סובל לדודי פלח.

 

צעד אמיץ. לביא (צילום: איגוד הכדוריד) (צילום: איגוד הכדוריד)
צעד אמיץ. לביא(צילום: איגוד הכדוריד)

 

להלן תוכן המכתב ששלח לביא לחברי ההנהלה היום לאחר החלטתו: "לאור ההתנהלות באיגוד ובמטרה למנוע התדרדרות נוספת של המערכת, המצב מחייב קבלת החלטה לא נעימה ולא נוחה, אך מתבקשת ואין מנוס מלקבלה. לאחר עוד סבב התייעצויות החלטתי ליישם את אחת מהמלצות של מבקר הפנים של האיגוד אליו אנחנו כפופים וגם לאור הממצאים הנוספים החדשים התואמים את תוצאות השימוע שלכאורה מנכ"ל האיגוד מסר למבקר האיגוד מסמך לא נכון על תנאי העסקתו. אני מאחל לאריק ולכולנו המשך הצלחה, בריאות וכל טוב".

 

יו"ר איגוד הכדוריד, עו"ד טל לביא: "אני פועל בדרך אחראית, ובעניין זה, פעלתי גם על פי המלצת מבקר הפנים של איגוד הכדוריד. אני בטוח שתוך פרק זמן קצר נוכל לעסוק באתגרים האמיתיים לקידום הכדוריד הישראלי. לבקשתי, שי סימון סמנכ"ל האיגוד נעתר בצורה אחראית ומצופה לשמש כממלא מקום המנכ"ל".

 

תגובת חבר הנהלת האיגוד, אבי עזרא יחזקאל (עדל): "טל יכול להודיע מה שהוא רוצה. הוא לא מוסמך לפטר. הפיטורים הם בסמכות ההנהלה. תהיה עתירה לבית המשפט המחוזי נגדו אישית. בנוסף, יש בקשה לכינוס אסיפה כללית שלא מן המניין לפיזור ההנהלה, ולכן כל נושא הפיטורים מוקפא עד אחרי האסיפה הכללית. אני מקווה שהוא לא יטעה כי אז הוא ישלם מכיסו את כל ההוצאות הכרוכות בכל דיון משפטי שיהיה עקב הפיטורים".

 

סדרת גמר הפלייאוף יוצאת לדרך

מכבי ת"א מול מכבי סרוגו ראשל"צ. שחזור גמר הפלייאוף מהעונה שעברה. הראשונה בתום העונה הסדירה מול השנייה בטבלה. מחר (שישי) ב-16:00 זה קורה: גמר הפלייאוף יוצא לדרך.

 

מכבי ת"א תנסה להשלים זכייה היסטורית מבחינתה בדאבל, אחרי שהניפה את גביע המדינה בהמשך לעונה הנהדרת שהיא עוברת. מכבי ראשל"צ תנסה לקטוע בצורת של חמש שנים מאז הנפת הצלחת האחרונה ב-2011/2012.

 

שתי הקבוצות צפויות להופיע בסגלים כמעט מלאים. במכבי ראשל"צ רוברט מרקוטיץ' יוכל לשחק לאחר שזוכה בדיון המשמעתי שנערך לו אתמול. ראשל"צ שבה אמש ממחנה אימונים שקיימה באילת. בצד של מכבי ת"א, האחים חן וגיל פומרנץ התאמנו ואמורים לשחק (עידו טוראל הפצוע עלול להיעדר).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים