שתף קטע נבחר
הוסף כתבה
הכי מטוקבקות

    5 המטרות שיונייטד צריכה לסמן הקיץ

    אחרי עונה בינונית, שעשויה להסתיים עם זכייה בליגה האירופית אך מחוץ לרביעייה הראשונה באנגליה, מנצ'סטר יונייטד מתכננת לבצע מהפכת רכש. אז הנה לפניכם 5 העברות אפשריות

    5. ברנרדו סילבה (מונאקו)

    הקשר הפורטוגלי נמצא בעונה מצוינת. עד כה יש לו 7 שערים ו-9 בישולים (מקום שני בטבלת המבשלים בליגה הצרפתית). הוא מצטיין במתן פסים מדויקים, ובנוסף לאמבאפה נחשב לאחד מגיבורי העונה של מונאקו, איתה הגיע לחצי גמר ליגת האלופות וכנראה לזכייה באליפות. הוא יתאים מאוד ליונייטד ויוכל לשחק במקום אנדר הררה או פלאיני בקישור.

     

    4. אנדראה בלוטי (טורינו)

    חלוצה הלוהט של טורינו, עם 25 שערי ליגה העונה (סגן מלך השערים של הליגה האיטלקית), מגלה יכולת מעולה. הוא חד מול השער, יודע לסיים מצבים (מה שחסר מאוד ליונייטד העונה), יש לו מהירות מרשימה, דריבל נהדר ובעיטה עוצמתית. בנוסף יש לציין גם את גילו הצעיר והאטרקטיבי (23).

     

    בלוטי (צילום: EPA) (צילום: EPA)
    בלוטי(צילום: EPA)

     

    3. חאמס רודריגס (ריאל מדריד)

    הקשר הקולומביאני של ריאל מדריד הוא שחקן מציין שיודע לכבוש ולבשל, ויכול לשחק גם באגף וגם בקישור ההתקפי. יש לו העונה 8 שערי ליגה ו-6 בישולים, למרות שהיה מסוגל ליותר אילו זידאן היה מאפשר לו לשחק יותר דקות העונה. רודריגס נותן פסים טובים באחוז דיוק גבוה, ומקבל במרבית העיתונים ציונים גבוהים מאוד.

     

    2. גארת' בייל (ריאל מדריד)

    אחד השחקנים הטובים בעולם כיום. מהיר מאוד, בעל דריבל מרשים מאוד ופיזי. בגלל הפציעות יש לו העונה רק 7 שערי ליגה, אבל בעונה שעברה תרם 19 שערים ו-10 בישולים והיה שחקן מרכזי בזכיית הבלאנקוס בליגת האלופות. הוא כבר שיחק בעבר באנגליה (בטוטנהאם), וכמובן שבשל מוצאו לא תהיה לו בעיה להסתגל למנטליות. הפיזיות שלו היא יתרון חשוב בכדורגל האנגלי. הסיבה היחידה שהוא לא ראשון בדירוג שלי זו הנטייה שלו להיפצע (17 פעמים עד כה) - בעיה שיונייטד מאוד לא צריכה כרגע, במיוחד כשהיא שנים סובלת ממכת פציעות קשה כבר שנים.

     

    1. אנטואן גריזמן (אתלטיקו מדריד)

    רבים מחשיבים אותו כשחקן השלישי בעולם בטיבו, שחקן בעל יכולת גבוהה מאוד לכיבוש שערים, מהירות גבוהה ומשחק מרשים מאוד. יש לו העונה 16 שערי ליגה ו-7 בישולים, ועוד 6 שערים באלופות, בעוד שבעונה שעברה הגיע ל22 שערי ליגה. ביורו האחרון סיים כמלך השערים עם 6 שערים ותואר השחקן המצטיין.

    העונה הוביל את קבוצתו לחצי גמר ליגת האלופות ובעונה שעברה הגיע לגמר, בנוסף לגמר היורו עם צרפת. היכולת שלו לכבוש מהמון מצבים, משחק הראש המצוין שלו והפסים המסוכנים והמדויקים הביאו אותו לטופ העולמי.

     

    כל אלו יחד יוכלו להחזיר את יונייטד לטופ, מקום בו הייתה בעבר בקביעות וכבר שכחה.

     

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים