שתף קטע נבחר

כדוריד: גל ממשיך ברמה"ש, קוסאנוביץ' חתם ברחובות

הקבוצה מהשרון האריכה את חוזהו של הקפטן בשלוש עונות נוספות. השוער שזכה עם מכבי ת"א באליפות מצטרף לחבורה של ג'ו מתתיה שסגרה את מכסת הזרים שלה ל-2017/18

למרות שלא הצליחה להעפיל לגמר הפלייאוף אחרי הפסד 2:1 למכבי ראשון לציון בחצי הגמר, בא.ס רמת השרון לא בוכים יותר מדי ובסוף השבוע האחרון סיכמו עם הקפטן, עמית גל (25), על הארכת החוזה בין הצדדים לשלוש עונות נוספות.

 

למעשה, גל ישלים ברמה"ש שש שנים, זאת לאחר שהיה נדמה כי הוא עשוי לחזור למועדון בו גדל, הפועל קריית אונו, אחרי שהעפילה בחזרה לליגת העל. "עמית הפך לשחקן בית ברמת השרון", אמר היו"ר, אבי כחלון. "הוא נכס חשוב מאוד שימשיך להוביל אותנו קדימה בשאיפה לתארים".

 

קוסאנוביץ' במדי מכבי ת"א (צילום: עמית שיסל, איגוד הכדוריד) (צילום: עמית שיסל, איגוד הכדוריד)
קוסאנוביץ' במדי מכבי ת"א(צילום: עמית שיסל, איגוד הכדוריד)

 

רחובות חושבת גבוה

אחת ההפתעות הנעימות של העונה הנוכחית הייתה ללא ספק העולה החדשה, עירוני רחובות. קבוצתו של ג'ו מתתיה סיימה את העונה במקום השמיני, ולמרות שהפסידה למכבי ת"א 2:0 ברבע גמר הפלייאוף, היא הצליחה לסחוט את הצהובים לשני משחקים צמודים. עם האוכל בא התיאבון ולאחרונה סיכמה הקבוצה עם מילאן קוסאנוביץ', שוער מכבי ת"א בעונה הקודמת איתה זכה אף באליפות.

 

"היה חשוב לנו ליצור המשכיות", אמר מתתיה, שחתם לעונה שלישית בקבוצה. "ברגע שחוק שלושת הזרים עבר, חיפשנו להתחזק ושמחנו לשמוע שמילאן עדיין פנוי. הוא מהווה חיזוק לאגודה שרוצה לעשות צעד קדימה". ברחובות גם סיכמו על הארכת החוזה של שני הזרים הנוכחיים - דרשקו מרוולייביץ' ודאברו טאסקוביץ', כך שמסתמן שמבחינת שחקני החיזוק שלה, הקבוצה מהשפלה, תראה מצוין ב-2017/18.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יועד כהן, איגוד הכדוריד
עמית גל
צילום: יועד כהן, איגוד הכדוריד
מומלצים