שתף קטע נבחר

כדוריד: מועמד צרפתי לאימון הנבחרת יגיע להתרשמות

כריסטיאן גאודין (50), אחד השחקנים הגדולים בתולדות מדינתו (שתי זכיות באליפות אירופה), ינחת בישראל בחמישי וייפגש עם אנשי הוועדה המקצועית. בעיות כלכליות באס"א תל אביב, שי הרשקוביץ' מבוקש

הוועדה המקצועית של איגוד הכדוריד מעלה הילוך בכל מה שקשור לבחירת המאמן הבא של הנבחרת הבוגרת. ביום חמישי הקרוב, כריסטיאן גאודין (50) הצרפתי צפוי להגיע למספר ימי התרשמות וייפגש בשישי עם אנשי האיגוד, ביניהם יו"ר הפועל ראשל"צ, דודי פלח, יו"ר מכבי ראשל"צ, ראול סרוגו, יו"ר הפועל אשדוד עופר קושמרו ויו"ר הפועל פ"ת צחי וייס.

 

גאודין היה שחקן גדול וזכה בין היתר פעמיים באליפות אירופה עם נבחרתו (1995 ו-2001), השתתף בשתי אולימפיאדות (1996 ו-2000) וזכה גם בליגת האלופות ב-2002.

 

מי יאמן את נבחרת ישראל? (צילום: עמית שיסל, איגוד הכדוריד) (צילום: עמית שיסל, איגוד הכדוריד)
מי יאמן את נבחרת ישראל?(צילום: עמית שיסל, איגוד הכדוריד)

 

קריירת האימון שלו פחות מרשימה. במשך תשע שנים אימן את סן רפאל הצרפתית ואף העלה אותה ב-2007 מליגת המשנה לליגה הראשונה. ב-2012 סיים עם הקבוצה במקום השלישי בצרפת. במקביל, הגיע שלוש פעמים לגמר הגביע (2010, 2012 ו-2014) אבל הפסיד.

 

לאחר מכן עבד במשך חודש בלבד בנבחרת רומניה ועזב (2014), וחמישה חודשים בהמבורג הגרמנית ושוב עזב (יולי עד דצמבר 2014). מפברואר 2015 הוא עובד בסלסטה מהליגה הראשונה במדינתנו. לצערו, העונה הנוכחית הייתה נוראית. אחרי 22 מחזורים, סלסטה מדורגת במקום האחרון עם שלוש נקודות בלבד, ונשרה למעשה לליגת המשנה.

 

אס"א ת"א לא תשחק בליגה הראשונה?

ימים לא פשוטים עוברים על קבוצת הבוגרים של אס"א תל אביב. אחרי העזיבה של שני עמודי התווך במועדון בשנים האחרונות - המאמן אולג בוטנקו והמקשר רם טורקניץ, מסתמן כי האוניברסיטה לא תסכים לממן בעונה הקרובה את הקבוצה הבוגרת בליגה הראשונה, והיא תיאלץ לשחק בליגה הלאומית. במועדון לא אישרו את הדברים, אך הודו כי ישנה נכון לעכשיו בעיה ומקווים כי היא תיפתר. מחלקת הנוער לא אמורה להיפגע ותמשיך לתפקד.


רם טורקניץ. הוא כבר עזב את אס"א ת"א (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
רם טורקניץ. הוא כבר עזב את אס"א ת"א(צילום: עוז מועלם)

 

אחד השחקנים המבוקשים בעונת המלפפונים שהחלה לא מזמן הוא הפיבוט של הפועל ראשון לציון, שי הרשקוביץ'. שתי קבוצות כבר הוזכרו כמועמדות להחתימו לעונה הבאה - בני הרצליה וא.ס רמת השרון.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איגוד הכדוריד
טל לביא, יו"ר איגוד הכדוריד
צילום: איגוד הכדוריד
מומלצים