שתף קטע נבחר

כדוריד: אס"א והפועל ת"א בדרך לאיחוד

שני הצדדים שישבו סביב שולחן המו"מ מספר פעמים, קרובים מאוד לסיכום. בעונה הבאה דרבי תל אביבי עם מכבי?

מצד אחד הוועד המנהל של אס"א תל אביב הודיע סופית כי מבחינתו לא תהיה קבוצת בוגרים של המועדון בליגה הראשונה בעקבות קיצוץ בתקציב מטעם האוניברסיטה (120 אלף שקלים בלבד לעונה), אך מנגד נראה כי בקרוב מאוד עשוי להיות איחוד בין אס"א להפועל תל אביב, מהלך שעשוי להשאיר בסופו של דבר את הקבוצה בליגת העל.

 

זה לא סוד שבין הצדדים היו מספר ניסיונות בעבר לאיחוד (האחרון שבהם לפני כחודשיים), אך כעת בעקבות המצב הקשה בו נמצאים שני המועדונים מבחינה כלכלית, לא מן הנמנע כי בקרוב תצא הודעה על האיחוד.

 

אס"א תל אביב (צילום: עמית שיסל, איגוד הכדוריד) (צילום: עמית שיסל, איגוד הכדוריד)
אס"א תל אביב(צילום: עמית שיסל, איגוד הכדוריד)

 

המחלוקת העיקרית כרגע היא על השם שיינתן לקבוצה המאוחדת. בהפועל ת"א דורשים להשאיר את שם המרכז, באס"א לא החליטו עדיין האם להיענות לדרישה. גם מחלקת הנוער תאוחד אבל תמשיך להיות מופעלת על ידי אנשי אס"א. אורית רז צפויה לכהן כיו"ר המועדון המאוחד. התקציב של הקבוצה הבוגרת ינוע סביב 850 אלף השקלים והיא ככל הנראה תיאבק בתחתית.

 

כזכור, הפועל תל אביב עלתה לפני שנתיים מהליגה הארצית ללאומית, אך כשלה בניסיונותיה להעפיל לליגת העל. בעונה שעברה הפסידה הקבוצה במאבק על העלייה אחרי שהשקיעה מאות אלפי שקלים בסגל שחקנים ובמאמן סער פרנקל, העונה עם תקציב מצומצם הקבוצה סיימה במקום השישי. אס"א ת"א שרדה בשיניים בליגה הראשונה ונאלצה לעבור מבחנים מול מ.כ באר שבע.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עמית שיסל, איגוד הכדוריד
אס"א תל אביב
צילום: עמית שיסל, איגוד הכדוריד
מומלצים