שתף קטע נבחר
הוסף כתבה
הכי מטוקבקות

    גם מעריצי מסי יסכימו: רונאלדו עקף אותו בסיבוב

    הגדולה של הפורטוגלי היא היכולת המופלאה שלו להמציא את עצמו כל פעם מחדש ולשכתב את ההיסטוריה. מעטים הם השחקנים שבגיל 32 ממשיכים לשבור את השיאים של עצמם

    בשבת האחרונה הניף כריסטיאנו רונאלדו את גביע אירופה הרביעי שלו במספר. מלך שערי ליגת האלופות בכל הזמנים רשם גם היסטוריה עם ריאל מדריד, כשהוביל אותה להיות הקבוצה הראשונה אי פעם שזוכה בליגת האלופות במתכונתה הנוכחית שנתיים ברצף. רונאלדו, אלוף ספרד, אלוף אירופה, אלוף אירופה לנבחרות עם פורטוגל, ממשיך לרשום שיא אחרי אחרי שיא ולשכתב את ההיסטוריה. כעת נדמה שגם לא מעט מאוהדי ברצלונה וממעריציו של מסי יסכימו, שבכושר הנוכחי של רונאלדו, הוא עקף בשנתיים האחרונות את מסי בסיבוב.

     

    הגדולה של רונאלדו היא היכולת המופלאה שלו להמציא את עצמו בכל פעם מחדש. מעטים מאוד הם שחקני הכדורגל שבגיל 32 ממשיכים לשבור את השיאים של עצמם. היכולת של רונאלדו להישאר בטופ גם בגיל מבוגר יחסית נעוצה באופיו הווינרי והבלתי מתפשר, וביכולת שלו להתאים את עצמו למגבלות שצצות לפתע וכופות עליו המשך תנאים ותיפקוד שונים. רונאלדו הבין שהוא כבר לא ילד בן 18 שיכול ללהטט באגף, להשכיב שלושה שחקנים, לפרוץ לשער ולהכניע את השוער בבעיטת יעף אדירה.

     

     (צילום: AFP) (צילום: AFP)
    (צילום: AFP)
     

     

    לנוכח זאת, עבר רונאלדו לתפקד יותר כחלוץ מטרה אחרון בקו ההתקפה והתוצאות לא איחרו להגיע. את רונאלדו לא עניינה ההגדרה של ההימצאות שלו במגרש, אלא רק דבר אחד שעומד ועמד תמיד לנגד עיניו: להמשיך לנצח, לקחת תארים, להבקיע, ולשבור עוד ועוד שיאים. הרבה דברים הפכו את רונאלדו לשחקן הטוב ביותר כיום בעולם. אחד מהם זאת ההצלחה בזירה הלאומית עם נבחרת פורטוגל. לדעת רבים, מסי גדול בכישרונו ובגאונותו מדייגו מארדונה, אבל שעד שידו של הפרעוש לא תנחת על גביע העולם, לא יהיה לו צ'אנס אמיתי להיזכר בקרב בני ארצו וחובבי הספורט ברחבי העולם כגדול מכולם.

     

    ישנם תארים ששחקן חייב לשים את ידו עליהם בשביל להיחרת לנצח בדפי ההיסטוריה כטוב ביותר. לרונאלדו יש כבר תואר חשוב עם נבחרתו, מה שלמסי עדיין אין, ולמען האמת די עומד בעוכריו. הזכייה של רונאלדו עם נבחרת פורטוגל באליפות אירופה בקיץ שעבר היא אחד הגורמים החשובים שהגדירו והנציחו את עליונותו של רונאדלו על הפרעוש בקרב על התואר השחקן הטוב ביותר בעולם. כיום, אחרי ההופעה ההירואית של רונאדלו בגמר בשבת והזכייה באליפות ספרד ובגביע אירופה, שאלת מיליון הדולר מי כיום השחקן הטוב בעולם הפכה בלתי רלוונטית.

     

    ברור לכל שכיום רונאלדו הוא השחקן הטוב בעולם. שאלה אחרת שצריכה להישאל היא אם יש ביכולתו של רונאלדו להמשיך לשבור שיאים נוספים, להדיח את מראדונה ופלה ולהיחרת בספרי ההיסטוריה כשחקן הטוב ביותר בכל הזמנים? מונדיאל 2018, שייערך בקיץ הבא ברוסיה מתקרב בצעדי ענק. אין ספק שרונאלדו יכוון גם לשם בדרך לנסות ולשבור שיא נוסף. כמובן שזכייה בגביע העולם קשה שבעתיים מזכיה ביורו או בטורניר כלשהוא אחר שקיים. אך כיום, אחרי שהנציח את מעמדו כטוב ביותר, ירצה רונאלדו לנסות לזכות עם נבחרתו גם בגביע העולם. במידה שדבר כזה אכן יתרחש, תהיה לגיטימציה להזכיר את רונאלדו בנשימה אחת עם מראדונה ופלה, ואולי גם להכתיר אותו בסופו של דבר כשחקן הטוב ביותר בעולם בכל הזמנים.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים