שתף קטע נבחר

כדוריד: רחובות החתימה את ירמי סידי

החתמה מרשימה לקבוצתו של ג'ו מתתיה. סידי שעלה מהספסל בהפועל ראשל"צ בשנים האחרונות, ישוב להיות שחקן מפתח כפי שהיה בחולון. נבחרת הנשים גברה על גיאורגיה במוקדמות אליפות אירופה

עירוני רחובות עשתה הערב (ו') צעד נוסף אל עבר הפיכה לקבוצה עם יומרות להגיע לצמרת בעונה הבאה, אחרי שצירפה את ירמי סידי ששיחק בשנים האחרונות בהפועל ראשון לציון וזכה עם האדומים באליפות ושני גביעים.

 

סידי שגדל במ.כ חולון ונבחר לתגלית העונה בעבר, מצטרף לשלישיית הזרים שהוחתמה בשלב מוקדם - דרשקו מרוולייביץ' ודאבור טאסקוביץ', שממשיכים מהעונה שעברה, והשוער מילאן קוסאנוביץ' שזכה עם מכבי תל אביב באליפות ב-2016.

 

עובר לרחובות. סידי (צילום: עמית שיסל, איגוד הכדוריד) (צילום: עמית שיסל, איגוד הכדוריד)
עובר לרחובות. סידי(צילום: עמית שיסל, איגוד הכדוריד)

 

סידי שיכול לשחק גם בפינה וגם כמקשר, עלה בעיקר מהספסל של עידן מימון, אך ברחובות הוא אמור להיות הישראלי הבכיר ויוכל סוף סוף להראות את יכולותיו האמיתיות.

 

גם רן יוניש, הפיבוט שמושאל מהפועל ראשון לציון ימשיך לעונה נוספת. יו"ר רחובות, מוטי מרגלית, אמר לאחר ההחתמה של סידי: "המטרה הראשונית הייתה לייצר המשכיות ובסיס איתן לסגל שהוביל אותנו אל הפליאוף העליון בעונה החולפת. כעת, אחרי שצירפנו את השוער קוסאנוביץ', אני שמח שהצלחנו לחזק את הסגל הישראלי בירמי. אני מאחל לו הצלחה, ואני משוכנע שהוא ישתלב כאן נהדר ויתרום לנו רבות, כפי שנוכל לתרום גם להתקדמותו".

 

נבחרת הנשים פתחה קמפיין עם ניצחון

התחלה מצוינת לנבחרת הנשים בשלב הראשון של מוקדמות אליפות אירופה. השחקניות של עידן אהרונוביץ' ניצחו בקוסובו את נבחרת גיאורגיה 27:31. מחר תפגוש ישראל את קוסבו למשחק

 בו המנצחת תעפיל לשלב הבא של המוקדמות.

 

ישראל כבר הוליכה בפער של שמונה שערים עשר דקות לסיום, אבל חוסר ריכוז צימק את הפער ועלול לעלות לנבחרת במידה ויווצר שוויון נקודות בבית. כבשו לישראל: לי בן יצחק 9, אמינוב 6, אפלבוים 5 כ"א, מור שאול ועמית איזק 3 כ"א, אושרי כהן 2, קים לוי, אושר כהן ונאור בקשי שער כ"א.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: פרטי
ירמי סידי ואנשי רחובות
צילום: פרטי
מומלצים