שתף קטע נבחר

אליפות אירופה באיגרוף: אישצ'נקו ברבע הגמר

הישראלי המתחרה בקטגוריית משקל עד 60 ק"ג ניצח בשמינית הגמר את ואזגן ספאריאנטס מבלארוס ויתמודד בקרב הבא מול הגיאורגי אוטר ארנוסיאן. כעת הוא רחוק ניצחון אחד מזכייה במדלייה. מחר (ד') יתמודד דוד אלברדיאן נגד האוקראיני דמיטרי זמוטייב בשמינית הגמר במשקל עד 52 ק"ג

עוד ניצחון אחד – ויש לישראל מדליה באליפות אירופה באיגרוף. פבלו אישצ'נקו, המתחרה במשקל עד 60 ק"ג, ניצחה היום (ג') את ואזגן ספאריאנטס מבלארוס ועלה לשלב רבע הגמר באליפות היבשת המתקיימת בחארקוב שבאוקראינה. כזכור, בסיבוב הקודם ניצח אישצ'נקו את הרומני ניקולאי רזבן אנדריאנה.

 

אישצ'נקו, שעלה לאחרונה לישראל, ייצג בעבר את אוקראינה, זכה במדיה באליפות אירופה בשנת 2013 והתחרה במשחקים האולימפיים בלונדון 2012. הוא פתח היטב את הקרב מול ספאריאנטס וכמה חבטות וו (hook) זיכו אותו בנקודות. הבלארוסי החזק לא היה יריב קל, אבל אישצ'נקו ניצל היטב את המהירות שלו ובאחד המקרים, כאשר היכה ביד ימין בפניו של יריבו, זכה לתשואות מהקהל.

  

הסיבוב השלישי התקיים בקצב מהיר ושני המתחרים ניסו להשיג בו הכרעה. בסופו של דבר השופטים היו חלוקים בדעתם והחליטו להעניק את הניצחון לאישצ'נקו, שיתמודד בקרב הבא מול הגיאורגי אוטאר ארנוסיאן. מחר (ד') יתמודד דוד אלברדיאן נגד האוקראיני דמיטרי זמוטייב בשלב שמינית הגמר בקטגוריית משקל עד 52 ק"ג.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים