שתף קטע נבחר
הוסף כתבה
הכי מטוקבקות

    התחנה הבאה של מאור בוזגלו

    מכבי ת"א צריכה קשר התקפי שובר שוויון בעקבות עזיבת טל בן־חיים, מכבי חיפה משוועת לשחקן כזה כבר שנים, והאופציה האירופית נראית פחות ממשית. אחרי שהוביל את הפועל באר־שבע לשתי אליפויות ולמסע קסום באירופה, בוזגלו מחפש אתגר חדש

    למרות הפציעה והתחזיות לפיהן ישוב לשחק רק באמצע העונה, מאור בוזגלו יכול להיות קלף חזק במאבק האליפות, אם זה במכבי ת"א או במכבי חיפה, שחושקות בו. הקשר שנפרד מהפועל באר־שבע הפך לשם החם בשוק המלפפונים הקיץ, בעיקר בהיותו שחקן חופשי.

     

    אין ספק שאיסק קואנקה הוא רכש מצוין של הפועל באר־שבע, אבל רבים מאוהדי האלופה סבורים שבוזגלו היה צריך להמשיך באדום. דרישותיו הכספיות הגבוהות, לדעת הקבוצה, מנעו זאת, ועד כמה שזה נשמע מוזר, הרכש ששיחק בעבר בברצלונה נכנס לנעליים גדולות מאוד. בוזגלו היה אחד הגורמים המשמעותיים לשתי האליפויות, ובעיקר למסע הקסום באירופה, כולל שני שערים אדירים – מול אינטר וסאות'האמפטון.

     

     

     (צילום: מתוך האינסטגרם) (צילום: מתוך האינסטגרם)
    (צילום: מתוך האינסטגרם)

     

    כמו שהפועל באר־שבע צריכה להודות לבוזגלו, גם בוזגלו צריך להודות להפועל באר־שבע. לפני שנחת בבירת הנגב נראה היה שהקשר לעולם לא יממש את הפוטנציאל שלו, אך בסופו של דבר השידוך הזה הוכיח את עצמו עבור שני הצדדים. אבל כל זה כבר היסטוריה, והפנים קדימה. כרגע יש לקשר שלוש אופציות. אחת שנראית פחות סבירה היא מעבר לאירופה, והשתיים האחרות הן, כאמור, מכבי ת"א ומכבי חיפה.

     

    נתחיל במכבי ת''א: אחרי עזיבתו של טל בן־חיים, מכבי צריכה שחקן שובר שוויון בהתקפה לצד עומר אצילי. שיתוף פעולה כזה יעשה הרבה כאבי ראש להפועל באר־שבע, וגם יהפוך את השחקן ל"בוגד" עבור אוהדי האקסית.

     

    מכבי חיפה: כמו כפפה ליד. הירוקים משוועים לשחקן כזה שנים. סגל שכולל את בוזגלו, גל אלברמן, עומרי בן־הרוש, אלירן עטר, עומר דמארי, גילי ורמוט ואולי גם זרים איכותיים, יכול, אם יתחבר, להפוך לקבוצה שתאיים על השליטה של מכבי ת"א והפועל באר־שבע. בוזגלו יכול להיות ההבדל בין עוד עונה בינונית לעונת הקאמבק של חיפה.

     

    חו"ל: זו ודאי האפשרות המועדפת על בוזגלו, ואם לא הפציעה סביר להניח שהיום הוא היה כבר במחנה אימונים של קבוצה כלשהי באירופה, אבל הפציעה טרפה את הקלפים. קשה להאמין שבגיל 30 ועם הידיעה שיחזור רק באמצע העונה יגיעו הצעות מפתות. אבל מי יודע, אצל משפחת בוזגלו תמיד יש הפתעות.

     

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים