שתף קטע נבחר

הלחץ עבד: האיגוד יעזור למאור חטואל

בעקבות הפרסום ב-ynet ספורט, איגוד הסיוף החליט לממן את כל עלות טיסתו של סייף הרומח הבכיר של ישראל לאליפות העולם

בעקבות הפרסום ב-ynet ספורט, איגוד הסיוף החליט היום (ו') לשלוח במימון מלא את מאור חטואל יחד עם אביו חיים, שמשמש גם כמאמנו, לאליפות העולם שתיפתח החודש.

 

החלטה זו הגיעה למרות שמאור לא הפגין השנה את יכולת השיא שלו, אבל עדיין מדובר בסייף הרומח המוביל בישראל, שהיה קרוב להשיג את הכרטיס לאולימפיאדת ריו 2016. באיגוד הוחלט לתת לו צ'אנס לחזור לעצמו ולהתכונן לתחרות השיא של 2017. חטואל יתמודד גם במשחקי המכביה, שייפתחו ביום ראשון ויימשכו שלושה ימים במכללת הגליל המערבי בעכו - הכי קרוב שאפשר למועדון שאותו הוא מייצג, הפועל עכו.

 

חטואל. יתחרה גם במכביה (צילום: AP) (צילום: AP)
חטואל. יתחרה גם במכביה(צילום: AP)

בכירי הנבחרת יתחרו במכביה, כולל הפיינליסטית האירופית הטריה בדקר, אניה לונדון ממכבי מעלות, אלופת אירופה עד גיל 20 ורה קנבסקי ממעלות, וכן שתי הפיינליסטיות מאותו מפעל, ניקול גברילקו ממעלות ויאנה בוטביניק ממודיעין.

 

בדקר גברים יופיעו סייפי הנבחרת האולימפית, שקרובים מאוד להיכנס לטופ 10 של הדירוג העולמי, בעוד שבחרב יהיה אורח מיוחד - אלי דרשוויץ מארה"ב, שנמצא בטופ 15 העולמי והופיע בריו 2016 (שנה אחרי שזכה באליפות העולם עד גיל 20). קוסטה ורונוב ממכבי ירושלים, שהיה אלוף העולם לקדטים, צפוי להתמודד מולו על מדליית הזהב.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים