שתף קטע נבחר
הוסף כתבה
הכי מטוקבקות

    איזה יופי! הפרויקט שמציג את שחקניות הכדורעף באור חדש

    פרויקט "חמש" של המאפרת טל טייכנר משלב את שתי האהבות הגדולות בחייה – האיפור והכדור: "המטרה העיקרית בפרויקט היא להראות את הנשיות המאפיינת את ענף הכדורעף, לסתור סטיגמות חברתיות בהן הספורט הוא פיזי, שרירי ושייך לגברים בלבד ולתת זווית אחרת על ספורטאיות מעוררות השראה שהקדישו את חייהן לספורט כדוגמה לרבות"

    פרויקט "חמש" של המאפרת טל טייכנר משלב את שתי האהבות הגדולות בחייה – האיפור והכדור. טל מספרת על היוזמה: "אני שחקנית כדורעף זה 20 שנה ומאפרת מקצועית. בחרתי חמש שחקניות כדורעף מהמובילות והמרשימות בארץ בתחומן, כדורעפניות אולמות וחופים, ג'ניפר גוז, יאל בנימין, עדי רוזנבוים, ניצן לסרי ואורן עובדיה. יחד התכנסנו ליום צילומים אינטימי מלא באיפור.

     

    "מדובר בחמש ספורטאיות מדהימות ומוכשרות שנותנות דוגמה לדור הצעיר של הילדות והנערות בארץ לעיסוק בספורט. יחד דיברנו על מצב הכדורעף בארץ, העצמת נשים בספורט, הדרך המקצועית של כל אחת מהן והספורט בחייהן, הגיל הצעיר בהן התחילו, מה הספורט לקח אך בעיקר נתן ובגדול: בגרות, יכולת לעבוד בצוות, עצמאות, קבוצתיות, צד מנטלי חזק ויכולת להתמודד עם כשלונות.

     

    אורן עובדיה (צילום: טל טייכנר) (צילום: טל טייכנר)
    אורן עובדיה(צילום: טל טייכנר)

    יאל בנימין (צילום: טל טייכנר)
    יאל בנימין(צילום: טל טייכנר)

    ניצן לסרי (צילום: טל טייכנר)
    ניצן לסרי(צילום: טל טייכנר)

    ג'ניפר גוז (צילום: טל טייכנר)
    ג'ניפר גוז(צילום: טל טייכנר)

    עדי רוזנבוים (צילום: טל טייכנר)
    עדי רוזנבוים(צילום: טל טייכנר)

     

    "זה לא סוד שספורט הנשים בארץ מדשדש. כמות הילדות והנערות המנותבות לעסוק בספורט, כמות הספורטאיות התחרותיות, היקף התקציבים שבמשך שנים הופנו לספורט נשים, כולם דורשים שיפור מטאורי במטרה להגיע לשוויון.

     

    "בשנים האחרונות אני שומעת מהדור הצעיר של הנערות בארץ שהן אינן רוצות לעסוק בספורט תחרותי עקב מספר סיבות הקשורות במגדר. המטרה העיקרית בפרויקט היא להראות את הנשיות המאפיינת את ענף הכדורעף, לסתור סטיגמות חברתיות בהן הספורט הוא פיזי, שרירי ושייך לגברים בלבד ולתת זווית אחרת על ספורטאיות מעוררות השראה שהקדישו את חייהן לספורט כדוגמה לרבות".

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    צילום: טל טייכנר
    אורן עובדיה
    צילום: טל טייכנר
    מומלצים