שתף קטע נבחר
הוסף כתבה
הכי מטוקבקות

    ברצלונה רק תרוויח מעזיבת ניימאר

    גם עם החלוץ הברזילאי סבלה בארסה מחוסר עומק בסגל וחסתה בצילה של ריאל מדריד. בסכום המטורף שקיבלה היא תשתדרג בשחקנים שחסרים לה ותהפוך לטובה יותר

    לא מבין את אוהדי ברצלונה, התקשורת הקאטלונית וכל אלה שקראו לניימאר בשלל כינויים כמו "בוגד" ו"תאב בצע". מעניין אותי אם כל החכמים האלה לא היו עושים הכל בשביל להרוויח פי 3 שכר נטו (השתכר בבארסה 10 מליון יורו נטו לעונה, בפריז צפוי להרוויח 30). אין פה שום תאבת בצע, כסף זה שם המשחק. שחקן רצה ששדרוג כלכלי וזה מובן. אבל לא מדובר פה רק בסיבה כלכלית.

     

    מאז שהגיע לבלוגראנה ניימאר תמיד היה בצל של לאו מסי, וכל תואר בסופו של דבר נזקף לזכותו של הפרעוש. כשברצלונה זכתה באליפות נאלץ הברזילאי נאלץ לצפות בחברו זוכה בתואר שחקן העונה בליגה, ואז בכדור הזהב אחרי הטרבל, למרות שלניימאר היה חלק אדיר בהצלחות. אז קם ניימאר, החליט שהוא רוצה להפוך לשחקן הטוב בעולם כבר בשנה־שנתיים הקרובות ולא בגיל 32 כשמסי יפרוש (אם פ.ס.ז תצליח העונה ותיקח טרבל זה בהחלט יכתיר את ניימאר כטוב ביותר שמשחק את המשחק). חוץ מזה שאוהדי בארסה לא מבינים שהקבוצה שלהם כבר שנתיים לא הטובה בעולם. למעשה, אפילו לא הטובה בספרד.

     

     (צילום: EPA) (צילום: EPA)
    (צילום: EPA)
     

     

    ובדיוק בשביל זה מכירת ניימאר תעשה רק טוב לברצלונה! הסיבה המרכזית שבגללה ברצלונה חוסה בצל של ריאל מדריד היא חוסר העומק. בניגוד לבלאלנקוס המאוזנים בכל חלקי המגרש, ואפילו שווים אליפות בהרכב משני, לברצלונה הייתה התקפה קטלנית ולא הרבה יותר מזה. 222 מליון יורו יכולים בהחלט לסדר טוב את בארסה, להעמיק אותה ולהפוך אותה בחזרה לקבוצה שבנויה כמו בימים הטובים עם קישור מתואם למסי.

    עוסמאן דמבלה יכול להחליף את ניימאר, וגם שחקנים כמו כריסטיאן אריקסן, דלה עלי או קוטיניו מסוגלים לשדרג את הקבוצה. בנוסף, אולי אפילו לנקום בפ.ס.ז ולהביא את וראטי לקינוח. וכל אלה במקום ניימאר אחד. שיתעודדו בברצלונה ויתחילו במחטף כי נשאר פחות מחודש.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    צילום: AP
    ניימאר והמדים החדשים
    צילום: AP
    מומלצים