שתף קטע נבחר

הקמפיין של אברבוך: תיקון מעמד המאמן

סגן אלוף העולם לשעבר בקפיצה במוט העלה לחשבון הפייסבוק שלו פוסט, שקורא לתקן את העוול שנגרם למאמנים בישראל לאורך השנים: "אין תנאים, ביטחון תעסוקתי ושכר מכובד"

 

אלכס אברבוך, מגדולי אתלטי ישראל בכל הזמנים, פתח אמש (ש') בקמפיין למיתוג מקצוע המאמן בענפים האישיים. אברבוך פרסם פוסט וסרטון בחשבון הפייסבוק שלו.

 

"שלום, שמי אלכס אברבוך, שלוש פעמים אלוף אירופה וסגן אלוף העולם בקפיצה במוט. ייצגתי את ישראל בעשרות תחרויות ברחבי העולם. מאחורי הצלחתו של כל ספורטאי, עומד מאמן מקצועי שמכוון אותו אל ההצלחה והמדליות".

 

פתח בקמפיין. אברבוך (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
פתח בקמפיין. אברבוך(צילום: אורן אהרוני)

 

"בשנת 2000 בגיבוש הספורטאים האולימפיים שבו השתתפתי לראשונה, שאלתי והתעניינתי לגבי תקן המאמן בארץ. התשובה הייתה שהנושא בטיפול, אך מאז שום דבר לא השתנה".

 

"במדינת ישראל לא קיים המקצוע 'מאמן' ובטח שלא מאמן הישגי. לאותם אנשים שמאמנים את הספורטאים הגדולים אין תנאים, אין ביטחון תעסוקתי ואין שכר מכובד שמתגמל. ספורט הוא חלק מתרבות, וכדי להגיע להישגים ומדליות, ולהביא כבוד למדינה, צריך לתגמל את אותם מאמנים שעומדים מאחורי הספורטאים, משקיעים מזמנם והידע שלהם, ומכוונים אותם להצלחה".

 

 

"החוסר בתקן 'מאמן הישגי' בארץ גורם למוחות הגדולים לעזוב את המקצוע, ובנוסף אין מוטיבציה לדור הצעיר להתחרות, ולספורטאים הפורשים לאמן את הדור הבא. אני מזמין את כולכם להצטרף למאבק הכל כך חשוב למען המאמנים שאמורים להוביל את הספורטאים להניף את דגל ישראל ברחבי העולם, לתת להם את התנאים שמגיעים להם ואת המוטיבציה לגדל כאן דור של ספורטאים ברמה גבוהה".

 

בסיום הפוסט ביקש אברבוך שהספורטאים והאוהדים ישתפו אותו בכמויות גדולות, וגם יצלמו עצמם לסרטון באותו נושא כדי שיוכלו להשפיע על מקבלי המדיניות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
אלכס אברבוך
צילום: אורן אהרוני
מומלצים