שתף קטע נבחר
הוסף כתבה
הכי מטוקבקות

    תיאטרון הבובות של אלי טביב

    הבעלים של בית"ר ירושלים ממשיך להחתים מאמנים זולים וחסרי ניסיון במקום ללכת על קליברים, אבל לאוהדים בטדי אין ברירה אלא לתת הזדמנות לצמד החדש – גיל לבנדה ובני בן זקן. משעמם בטח לא יהיה

    בשקט בשקט ובלי אף רמז מוקדם החתים אלי טביב מאמן (או בובה, העתיד יקבע) מאמן רביעי העונה בבית״ר ירושלים. כן כן, מה שאתם שומעים. בני בן זקן מהפועל עפולה, מאמן צעיר עם רזומה דל מאוד בליגת העל, ודרישות שכר עוד יותר נמוכות, הוא הדמות הבאה על הקווים בטדי. בן זקן מגיע לתקופת זמן לא ידועה, כידוע לכולם ובהסתמך על העבר, וישתף פעולה עם גילי לבנדה על הקווים. בהצלחה עם זה, אבל עם יד על הלב, קצת מאכזב לשמוע על מינוי כזה לקבוצה ששואפת ללכת על כל התארים.

     

    במקום להביא לבית וגן קליבר ברמה של רוני לוי שיגרום לשחקנים להילחם בשבילו, גיא לוי שהצליח בקדנציה הקודמת, או אפילו קובי רפואה שטיפח צעירים ועשה עונה יפה אשתקד במלאבס, בחרו בהנהלת בית״ר ללכת על הפתרון הזול והקל. בן זקן הוא הימור, בטח כאשר שיתוף הפעולה שלו עם לבנדה, ללא היכרות מוקדמת, הוא סימן שאלה אחד גדול. מצד אחד הוא הצליח בעונה שעברה להוציא את הפועל קטמון מהמקום הלפני אחרון, כשהחליף את פרדי דוד, והוביל אותה למקום השישי בסיום העונה, אבל קטמון והפועל עפולה (קבוצתו הנוכחית, מקום 10 בלאומית) זה לא בית״ר ירושלים.

     

     (צילום: אוהד צויגנברג) (צילום: אוהד צויגנברג)
    (צילום: אוהד צויגנברג)

     

    מצד שני, עם כל האכזבה הזו, צריך לזכור - כך הגיבו האוהדים גם כשדראפיץ׳ ומימר הגיעו, ולאחר מכן התאהבו בהם. לעומת זאת, כאשר רן בן שמעון חתם הם חשבו ששמעו חדשות נפלאות, אבל הבינו מהר מאוד שעם שמות על הקווים לא הולכים למכולת. אוהדי בית״ר צריכים לתת 100 ימים של חסד לצמד הצעיר, ולהיות סבלניים מספיק גם אם התוצאות לא יגיעו מיד. ביציעים הירושלמים חייבים לקבל את המינוי הזה, עם כל הביקורת נגדו, ולתמוך בקבוצה ללא היסוס - רק כך יוכלו ׳גילי את בני׳ להצליח. אם יחלו במחאה נגד טביב, זה יפגע בקבוצה וסיר הלחץ בטדי יכריע את הסגל הצעיר של הצהובים.

     

    יותר מכל קבוצה אחרת בליגה, בית״ר צריכה את הקהל שלה דוחף ועוצמתי כדי שייתן לה יתרון משמעותי בטדי ויחזור להיות הערך המוסף שהיה בשנות ה-90. בן זקן גם צריך את הכוכבים שלו איתו, שחקנים כמו שכטר, ורד ובניון, שיידעו לתת לו וללבנדה את מלוא הקרדיט והכבוד, למרות שכמו האחרון, גם הוא חסר ניסיון ונמצא תחת מבחן. משעמם זה בטוח לא יהיה, שיהיה בהצלחה!

    פורסם לראשונה 01/10/2017 14:28

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    צילום: אורן אהרוני
    אלי טביב
    צילום: אורן אהרוני
    מומלצים