שתף קטע נבחר
הוסף כתבה
הכי מטוקבקות

    טביב הפך את בית"ר לקבוצה זולה

    שחקנים מרשים לעצמם להתעצבן על חילופים, להיות חוצפנים, שלא נדבר על אי מתן כבוד למאמן - שבעצמו צריך רק תעודת פרו כד לקבל תפקיד שפעם היה יוקרתי

    לא מובן לי כעסו של טביב. את הכעס על איך שנראתה בית"ר מול סכנין הוא יכול להפנות אך ורק כלפי עצמו, וזאת כי באופן שיטתי ורציף הוא מביא מאמן שישמש כבובה על חוט להנחיותיו שלכאורה לא מגיעות ממנו, לאור גזר הדין אותו הוא ממלא. בית"ר תחת ניהולו של טביב אומנם התאוששה כלכלית, אך ירדה בערכה. בעבר, כדי להיות מאמן בית"ר ירושלים היית צריך להיות בעל רזומה ומאמן מוערך עם קבלות. היום, אם אימנת קבוצה תחתית בלאומית והיית עוזר בליגת העל בקבוצה בינונית ויש לך תעודת פרו, יש לך סיכוי גבוה לאמן באחת הקבוצות הגדולות בליגה הישראלית. כמובן שאתה חייב להתיישר עם הגחמות של בעל הבית.

     

    גם כשכבר הגיע צמד ללא קבלות, אך עם פוטנציאל מצוין ויכולות טובות, ומדובר בדראפיץ' וברדה, הם מצאו את הדלת החוצה מהר מאוד לצערם של אוהדי בית"ר, והיום עושים חיל בנתניה. טביב הפך את בית"ר לזולה, ולכן שחקנים מרשים לעצמם להתעצבן על חילופים, להיות חוצפנים, שלא נדבר על אי מתן כבוד למאמן. טביב ללא ספק מבין כדורגל, והוא יכול להיות גורם ממליץ, אבל אם הוא רוצה לצאת גדול לא רק בעיני המדיה אלא גם בעיני אוהדי בית"ר והספורט, שימליץ ויזוז הצידה, שייתן חופש פעולה מוחלט לאוחנה, ויביא מאמן בעל מוניטין גבוה.

     

    אכזבה של בית"ר (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
    אכזבה של בית"ר(צילום: עוז מועלם)

     

    אם נדבר רגע על המשחק בעכו. בית"ר הפסידה בגלל מספר התקפות מעבר מהירות של סכנין בכיכובו של מוגרבי, ששוב הוכיח שהוא שחקן טכני ברמות הגבוהות. סכנין הביכה לא פעם וגם לא שלוש את ההגנה של בית"ר, וזאת למרות שרוב המשחק שלטו הצהובים שחורים בכדור וגם יכלו לגמור את המשחק במחצית הראשונה עם מספר התקפות טובות שהסתיימו ללא תכלית ועם החמצת פנדל של שכטר.

     

    בית"ר מאופיינת ביכולת התקפית מצוינת, אך לוקה בחסר בהגנה. קליימן אומנם עבר תקופה לא קלה מקצועית ונהרסה לו מעט התדמית, אך הוא לא שכח את העבודה, ובתפקיד שלו יש לתת ביטחון בכל מחיר לשוער הראשון, וליבי ליבי עם סתיו שושן. סאבו לא יכול, לא מתאים, ולא קשור לעמדת המגן הימני גם אם בנבחרתו שיחק בתפקיד זה מספר פעמים. הוא שחקן בונה משחק והתקפה ללא שום יכולת הגנתית, ולכן ורטה יכול להיות הבינגו של חלון ההעברות בנושא המגן הימני.

     

    אם טביב ואוחנה רוצים להמשיך את פתיחת העונה הטובה בבית"ר ולהישאר צמודים לצמרת הגבוהה, הם יצטרכו יותר ממזל ויכולת טובה של שחקן אחד או שניים. הם יצטרכו שקט ויציבות מקצועית, קבוצתית ומערכתית.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    צילום: אוהד צויגנברג
    אלי טביב
    צילום: אוהד צויגנברג
    מומלצים