שתף קטע נבחר

יד: ולדי קופמן האריך חוזה במכבי ראשל"צ עד 2020

מרכז נבחרת ישראל ימשיך בשורות האלופה גם בשתי העונות הבאות. ראשל"צ שחררה את שניר נציה מההסגר בעירוני רחובות

במכבי ראשון לציון חושבים גם על העתיד. האלופה החתימה את המרכז הפותח שלה ושל נבחרת ישראל, ולדי קופמן, על הארכת חוזה לשנתיים נוספות.

 

זו למעשה העונה השנייה של קופמן בראשל"צ איתה זכה באליפות המדינה ב-2016/17. "שמח להישאר בקבוצה. מצאתי בית חם ואוהב. החיבור היה מדהים, ומהיום הראשון שלי ידעתי שארצה להמשיך במועדון".

 

 

ולדי קופמן (מימין) בעת החתימה (צילום: מכבי ראשל"צ) (צילום: מכבי ראשל
ולדי קופמן (מימין) בעת החתימה(צילום: מכבי ראשל"צ)
 

 

יו"ר הקבוצה, ראול סרוגו, הוסיף: "ולדי הפך תוך זמן קצר לאחד מעמודי התווך והמנהיג של הקבוצה. ולדי מאמן במחלקת הנוער ומושא להערצה וחיקוי של הרבה ילדים ובני נוער. אנחנו בטוחים שנגיע איתו להישגים רבים בארץ ובאירופה".

 

בנוסף, ראשל"צ החתימה את אחד משחקני העתיד של הכדוריד הישראלי, שניר נציה (18, 2.00 מ'). הפיבוט היה בהסגר בחצי השנה האחרונה מעירוני רחובות, והאלופה למעשה שילמה לרחובות על שחרורו. כזכור, ב-ynet ספורט הבאנו את סיפורו של נציה, שדרש להשתחרר מרחובות בטענה כי במועדון לא מתכוונים להשקיע בו. נציה דרש לדון בעניינו בוועדה למעמד השחקן באיגוד, אך זו לא באמת הייתה קיימת באותה העת למרות ההצהרות על הקמתה קודם לכן.

 

שניר נציה (מימין) (צילום: דף הפייסבוק של מכבי ת"א) (צילום: דף הפייסבוק של מכבי ת
שניר נציה (מימין)(צילום: דף הפייסבוק של מכבי ת"א)

 

נציה ישחק עם הקבוצה השנייה של מכבי ראשל"צ בליגה הלאומית וכן בקבוצת הנוער של המועדון. בעקבות חזרתו לאימונים (בזמן ההסגר היה אסור לו להתאמן עם קבוצה בישראל), נציה שב גם לאימוני נבחרת העתודה.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מכבי ראשל"צ
ולדי קופמן
צילום: מכבי ראשל"צ
מומלצים