שתף קטע נבחר

פוטבול: זו לא דרך לנצח

פילדלפיה הבטיחה את המקום הראשון ב-NFC עם 10:19 מכוער על אוקלנד, אבל יוצאת מהמשחק עם יותר סיבות לדאגה מאשר סיבות לחגוג - בעיקר החיבור בין ניק פולס להתקפה שהתרגלה לווירטואוזיות של קרסון וונץ הפצוע

פילדלפיה (2:13), בעונה ענקית, הבטיחה הלילה (ב') את המקום הראשון ב-NFC עם 10:19 ביתי על אוקלנד (9:6). עד כאן הכל בסדר - חוץ מהעובדה שזה היה הניצחון המכוער והמדאיג ביותר של האיגלס העונה, ואין להם שום סיכוי לנצל את היתרון שהשיגו בפלייאוף אם ימשיכו לשחק בצורה הזו.

 

ניק פולס, שממלא את מקומו של קרסון וונץ שגמר את העונה, לא נראה מחובר להתקפה עדיין. בשבוע שעבר זה פחות הורגש מול הג'איינטס החלשים, אבל נגד הריידרס העיקשים, שנלחמו בטירוף למרות שלא היה להם על מה לשחק, הבעיות צפו אל פני השטח. הוא לא קיבל את הכדורים כמו שצריך מהסנטר ג'ייסון קלסי, נראה מחובר רק לטייט אנד זאק ארץ והתופס המוביל הקבוצה, אלשון ג'פרי, סיים ללא תפיסה.

 

שחקני פילדלפיה מול אוקלנד (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
שחקני פילדלפיה מול אוקלנד(צילום: רויטרס)

 

רק השטויות של אוקלנד הצילו את פולס. הנה הדוגמאות: ברבע השלישי פטריק רובינסון חטף מסירה של דרק קאר ונתן את הכדור לפילי, ג'יי אג'איי איבד אותו מיד, אבל כך גם מרשון לינץ' לאחר מכן - שלושה איבודים תוך ארבעה מהלכים, שניים מהם של אוקלנד. ברבע האחרון מסירה של פולס נחטפה, אבל כמעט באופן מיידי הכדור חזר לפילי בגלל איבוד של ג'יילן רישאר. ו-54 שניות לסיום רונלד דארבי חטף עוד מסירה של קאר, ועם סדרה של מסירות קצרות פולס הצליח לסדר לג'ייק אליוט את הבעיטה המכריעה מ-48 יארד, 27 שניות לסיום. לאוקלנד נשאר עוד מהלך נואש, בו הצליחה לאבד כדור אותו דרק בארנט הפך לטאצ'דאון.

 

אבל כאמור, פילדלפיה לא צריכה להתבלבל. ההגנה עשתה כמה דברים יפים, אבל גם איפשרה 137 יארד בריצה, כמעט כפול מהממוצע שמציב אותה במקום הראשון בליגה בקטגוריה הזו. יש לאיגלס צורך אמיתי במקצה שיפורים לפני שייכנסו לקרבות האליפות.

 

לא מחובר להתקפה. ניק פולס (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
לא מחובר להתקפה. ניק פולס(צילום: רויטרס)

 

במשחק נוסף, פיטסבורג (3:12) נשארה בתמונת המקום הראשון ב-AFC עם 6:34 ביוסטון (11:4). ועכשיו הכל תלוי דווקא בג'טס. פיטסבורג צפויה לפרק בבית את קליבלנד במחזור האחרון ולסיים ליריבה את העונה בלי אף ניצחון. אבל כדי להיות ראשונה באזור, היא צריכה שבמקביל הג'טס ינצחו בניו אינגלנד, מה שנראה כרגע סביר כמו ניצחון של קליבלנד. אז המאבק עוד פתוח, אבל נראה שטום בריידי וניו אינגלנד יהיו במקום הראשון ופיטסבורג תסתפק בשני.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
ג''ק אליוט ודוני ג'ונס
צילום: רויטרס
מומלצים