שתף קטע נבחר

שחייה: יו"ר האיגוד דוידסון פיטר את המנכ"ל

פרסום ראשון: אחרי שלוש שנים, אמיר נפתלי סיים את דרכו בתפקיד. "זה נכפה עליי, אני לא מבין את הסיבה לזה. אני לא מחובר לענף? עופר עיני מחובר לכדורגל?", אמר אחרי שפוטר. "רצינו לעשות שינוי", הסביר דוידסון את ההחלטה

ענף השחייה בארץ ממשיך לסעור ולאחר תקופה של חוסר שקט ולא מעט בלגנים, הגיע לו אחד נוסף כאשר יו"ר איגוד השחייה סימון דוידסון החליט שלשום (שלישי) לזמן את המנכ"ל אמיר נפתלי לשימוע לפני פיטורים ולסיים את דרכו לאחר שכיהן שלוש שנים בתפקיד.

 

נפתלי אישר את הפרטים ל-ynet: "הייתי בשימוע ובסופו גם קיבלתי מכתב המלצה שמספק לי עדות טובה למה שעשיתי פה. אני מסיים רק עם הצלחות לפי המכתב. אז מה הסיבה? אני גם שואל ולא זוכה לתשובה".

 

סימון דוידסון (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
סימון דוידסון(צילום: אורן אהרוני)

 

נפתלי המשיך: "אני אמרתי לסימון שאני לא רוצה ללכת. זה נכפה עליי, כל הסיבות שאני לא מחובר לענף זה קשקוש. עופר עיני מחובר לכדורגל? הוא היה שחקן כדורגל לשעבר? מאמן לשעבר? צריך לבחון לפי תוצאות ומאמצים".

 

דוידסון בתגובה: "רצינו לעשות שינוי באיגוד והחלטנו להחליף את המנכ"ל. נוציא קול קורא ואני מאמין שתוך שבועיים-שלושה יהיה מנכ"ל חדש". אין זאת הפעם הראשונה מאז מונה דוידסון שבוצעו שינויים מרחיקי לכת. לאחר שנה בלבד בתפקידו, פוטר גם המנהל המקצועי של האיגוד, רובי שלו ובמקומו נכנס לתפקיד חנן שטרלינג.

 

כפי שפורסם ב-ynet, מאמן נבחרת השחייה של שווייץ, לוקה גברילו, משמש כמאמן נבחרת השחייה החדש של ישראל החל בספטמבר האחרון והוא החליף בתפקידו את קאיו קאג'ביץ', שחזור לאמן בארצות הברית.

 

לכל זה יש לצרף את תחרות הילדים שבוטלה לפני חודש בווינגייט בגלל בגלל חוסר באבטחה ובצוות רפואי. לזה יש להוסיף את הסערה סביב אליפות אירופה כאשר היועץ המקצועי דייב מארש נכח בתחרות יום וחצי וחזר לארצות הברית.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איגוד השחייה
סימון דוידסון
צילום: איגוד השחייה
מומלצים