שתף קטע נבחר

כדוריד: תבוסה קשה לנבחרת ישראל

הכחולים-לבנים פתחו את קמפיין מוקדמות אליפות העולם ב-36:20 לליטא. ניבו לוי ועומר גרא כבשו 5 כ"א. בשבת: משחק קשה מול לטביה

נבחרת ישראל בכדוריד הובסה הערב (שישי) בפתיחת טורניר מוקדמות אליפות העולם - 36:20 למארחת ליטא והסיכויים להעפיל לפלייאוף נראים קלושים. הסיבה? רק הראשונה בבית, שכולל גם את לטביה וגיאורגיה תעפיל לשלב הבא.

 

הליטאים פתחו נהדר את המשחק. הגנה חזקה ויכולת מצוינת של השוער ויליוס ראשימאס הובילו ליתרון מבטיח של 4:10 בדקה ה-20. חניכיו של זבונקו שנדובסקי התקשו מול נבחרת מוכשרת מאוד, שאותה הנהיג אידנאס מאלאסינסקאס.

 

ישראל מול ליטא, הערב במוקדמות אליפות העולם (צילום: צחי וייס, איגוד הכדוריד) (צילום: צחי וייס, איגוד הכדוריד)
ישראל מול ליטא, הערב במוקדמות אליפות העולם(צילום: צחי וייס, איגוד הכדוריד)

 

במחצית השנייה המשיך לבלוט יתרון האיכות של הליטאים, שמרבית משחקניהם מופיעים בליגות בכירות ברחבי אירופה. ניבו לוי ועומר גרא סיימו ככובשים הבולטים בנבחרת ישראל עם 5 שערים כ"א. דניאל שקלים, גיל פומרנץ, עומר דבדה הוסיפו 2 כ"א. עוד כבשו: ולדי קופמן, רם טורקניץ, עמית סטלמן וטל הרשקוביץ 1 כ"א.

 

נבחרת ישראל תפגוש מחר (15:30) את לטביה (גברה 21:24 על גיאורגיה), שהעפילה במקפיין מוקדמות אליפות העולם הקודם לשלב הפלייאוף. המטרה העיקרית תהיה להצר את צעדיו של המקשר הענק, תרתי משמע, דאיניס קרישטופאנס (2.12 מ'). הוא משחק כבר מספר עונות בליגת האלופות, ובזו הנוכחית במדי אלופות אירופה, וארדר סקופיה המקדונית (כבש 33 שערים). בשנתיים לפני כן הוא שיחק במשקוב ברשט מבלארוס וכבש במדיה בסה"כ 138 שערים בצ'מפיונס-ליג.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים