שתף קטע נבחר

מפלצת: רוני אוסאליבן הביס 0:6 את מרקו פו

סנוקר: ה"רוקט" פתח את המסע להגנה על תואר המאסטרס בתצוגה מטורפת עם שבעה ברייקים של 50 נקודות ומעלה בשישה משחקונים. פו הודה: "הוא בלתי ניתן לעצירה". במשחק נוסף, ווילסון גבר על הוקינס


המאסטרס מוציא ממנו את המיטב. אוסאליבן (צילום: getty images) (צילום: getty images)
המאסטרס מוציא ממנו את המיטב. אוסאליבן(צילום: getty images)

 

רוני אוסאליבן אוהב את המאסטרס. הזירה הזו שבה מתגוששים 16 שחקני הסנוקר הטובים בעולם מוציאה לא פעם מ"הרוקט" את המיטב שלו. לא במקרה הוא שיאן הזכיות בטורניר (7), כולל שתי זכיות בשנתיים האחרונות. היום (ג') הוכיח אוסאליבן עד כמה הוא רעב לזכייה שמינית ושלישית ברציפות כשהביס ללא רחמים 0:6 את מרקו פו בסיבוב הראשון.

 

אוסאליבן הפגין יכולת יוצאת מגדר הרגיל מתחילת המשחק ועד לסופו ועד כמה היה דומיננטי, יעידו הנתונים הבאים. בשישה משחקונים בלבד, אוסאליבן השיג שבעה ברייקים של 50 נקודות ומעלה (!), מתוכם שלושה סנצ'ריז (ברייקים של 100 נקודות ומעלה). פו הטביע במשחק שמונה כדורים בלבד, לעומת 185 שהטביע אוסאליבן. פו צבר בכל המשחק 35 נקודות לעומת 649 של אוסאליבן. המשחק כולו ארך 80 דקות בלבד.

 

לא היה לו שום סיכוי. פו (צילום: getty images) (צילום: getty images)
לא היה לו שום סיכוי. פו(צילום: getty images)

 

אוסאליבן (42) שיפגוש ברבע הגמר את מארק אלן אמר בסיום: "כשדברים

מתחברים, אני משחק היטב. אני, מארק סלבי וג'ון היגינס מסתדרים עם הסטטוס של השחקנים הטובים בעולם. היתר כנראה סובלים מלחץ ולכן לא מצליחים לנצח בעקביות בטורנירים הגדולים".

 

פו: "שיחקתי לא טוב, אבל גם אם הייתי משחק טוב הייתי מפסיד 6:0, כי אוסאליבן שיחק ממש טוב ולכן אני לא מאוכזב ממש. הוא בלתי ניתן לעצירה. היכולת שלו כבר לא מפתיעה אותי".

 

במשחק השני של היום, ניצח קיירן ווילסון 4:6 את בארי הוקינס בסיומו של קרב מותח. במצב של 4:4, ווילסון החמיץ כדור אדום, אך במזל שהתברר בסופו של דבר כמכריע כדור אדום אחר נכנס, והוא ניצל זאת כדי לעלות ל-4:5 ולאחר מכן השלים את המשימה במשחקון הבא. ווילסון יפגוש ברבע הגמר את מארק וויליאמס.


פורסם לראשונה 16/01/2018 19:34

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: getty images
רוני אוסאליבן
צילום: getty images
מומלצים