שתף קטע נבחר
הוסף כתבה
הכי מטוקבקות

    בית"ר מתנהלת כמו שכונה, ועדיין רצה לאליפות

    בעלים צריך להוביל מבחינת הדרך ולא להגיע לרזולוציות כמו שחקנים ומערכים, אם טביב רוצה להיות מאמן, שיעשה קורס ויהיה על הקווים כמו כל מאמן רגיל. אז זה גם יהיה לגיטימי ולא יבקרו אותו, את השקט שלו הוא יקבל

    לכל אחד יש בוואטסאפ קבוצה עם החבר'ה בנושא ספורט. שולחים ממים בנושא, מדברים בזמן משחקים שרואים בנפרד ומקיימים דיונים. בתור אוהד בית"ר בקבוצה, תמיד שואלים אותי מה אני חושב על ההתנהלות במקרה כזה או אחר. הפעם חבר שאל אותי שאלה הכוללת סעיפים (הרגשתי במבחן, הוא אמר לי לקחת את הזמן ולכתוב "משני צידי הדף"): אתה בעד בן זקן, אלי טביב וכל מה שהולך בבית"ר, או נגד? ומה אתה חושב על בניון השנה מבחינת אישיות ומבחינה מקצועית? ויצא לי טור...

     

    ההתנהלות השנה בבית"ר היא שכונה, ולמה? בעלים צריך להוביל מבחינת הדרך ולא להגיע לרזולוציות כמו שחקנים ומערכים, אם טביב רוצה להיות מאמן, שיעשה קורס ויהיה על הקווים כמו כל מאמן רגיל. אז זה גם יהיה לגיטימי ולא יבקרו אותו, את השקט שלו הוא יקבל. דבר שני בקשר לטביב: כעיקרון אסור לו להיות מעורב, אבל בהתאחדות נתנו לו לשים את הכסף, אז עכשיו זו בעיה שלהם, הרי ברור שהוא יהיה מעורב במצב הזה. ההתאחדות והבקרה מראות את האימפוטנציה שהן שרויות בה, ויש צורך בשינוי מבני שם, אבל זה כבר דיון אחר.

     

    אלי טביב (צילום: אבי רוקח) (צילום: אבי רוקח)
    אלי טביב(צילום: אבי רוקח)

     

    לגבי בן זקן - האמת? לא משנה מי יהיה המאמן. הרי בפסקה הקודמת הוכחנו כי טביב הוא זה שמחליט. המסקנה שלי היא כזאת: בן זקן נהנה מזה כי הוא מקבל חשיפה שבחיים לא היה מקבל, כשהוא יפוטר, מי יזכור אותו? מי הכיר אותו לפני? דבר שני, אם אתה מכבד את עצמך בתור מאמן אז אתה לא הולך לעבוד תחת טביב, ברגע שעשית זאת התוצאה ידועה מראש.

     

    לגבי בניון – ההתעסקות בו לעוסה ואני לא ממש מבין למה לא נותנים לו לשחק. אישית אני חושב שהוא כן צריך להיות מחליף ל-15-10 דקות, הוא יודע לשמור על הכדור והוא שחקן חכם, אם בבית"ר חושבים שאין לו מקום, אז שישחררו אותו, משתי סיבות:

    א. זה לא מגיע לו, הוא בין הגדולים של הכדורגל הישראלי וצריך לכבד אותו עד תום.

    ב. זה לא עושה טוב לקבוצה מבחינה תקשורתית ותדמיתית.

     

    בנוסף, זה רע ליוסי. תדמיתית נראה כי הוא מערער את חדר ההלבשה בעקבות אי שיתופו, אחרי כל משחק יש "מקורבים" שמדברים ואין שקט. יוסי הוא שחקן גדול וצריך להישאר גם בזיכרון ככזה. בסופו של עניין, ההתנהלות בבית"ר העונה היא שכונה ועדיין מדברים על אליפות? עד שהקהל התבגר, המועדון הוא גנון.

    איך אמרו בגשש החיוור? "אין גדולה כמו בית"ר".


    פורסם לראשונה 21/01/2018 06:50

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים