שתף קטע נבחר
הוסף כתבה
הכי מטוקבקות

    ג'ורדי, הגיע הזמן להיפרד

    קרויף לנצח יישאר דמות מפתח חיובית במכבי ת"א, אבל כמאמן הוא כישלון גדול. תצוגות נפל באירופה, זרים חלשים וכדורגל איטי ומשעמם. אם לא יהיה שינוי על הקווים – גם העונה הבאה תיהרס

     

    קמתי הבוקר עם מועקה אמיתית בלב, כזו שמגיעה מהבנה שאין מנוס והגיע הזמן להגיד תודה ושלום לג'ורדי קרויף. אני חייב להתחיל בלהגיד שג'ורדי לנצח יישאר דמות מפתח חיובית בהיסטוריה של מכבי ת"א, האיש ששינה את המועדון והפך אותו מבדיחה מקצועית לאימפריה ברמה המקומית.

     

    ג'ורדי הכניס במועדון סטנדרטים מקצועיים ואווירה של ווינריות שהיו חסרים כל כך הרבה שנים. היום אנחנו, אוהדי מכבי תל אביב, מסתכלים על מכבי חיפה ומגחכים, אבל אל נא נשכח שהיינו בדיוק באותו המצב (אם לא גרוע יותר) במשך כל כך הרבה שנים עד שהגיע ג'ורדי.

     

    תודה ושלום. קרויף (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
    תודה ושלום. קרויף(צילום: עוז מועלם)

     

    ג'ורדי הצליח לעשות מה שהרבה אחרים לא. אפילו המלך הבלתי מעורער של המועדון באותן שנים, אבי נימני, כשל בגדול כשקיבל את המושכות. אבל באותה מידה שג'ורדי הוא מנהל אנשים ומנהל ארגוני מדהים, צריך להודות - בכל הנושא המקצועי הוא כישלון אטומי.

     

    כבר שנתיים שהקבוצה שג'ורדי בונה היא לא טובה בלשון המעטה. קבוצה איטית (מתוך 30 שחקני סגל אין שחקן אחד מהיר) וחלשה פיזית. שימו לב לשחקנים המרכזיים – כולם טכניים, רכים ואיטיים. בנוסף, ועל זה כבר דובר רבות, בחירת הזרים שלו היא מהגרועות בליגה והעונה זה הגיע לשיא עם שלושה שחקני קישור זהים (באטוקיו, רודריגז וסושיץ') שלא תורמים כלום.

     

    בגזרת הרכש המקומי המצב לא טוב בהרבה. ג'ורדי "התאבד" על אלירן עטר ללא סיבה אמיתית, החתים מחדש את ברק יצחקי ואת יובל שפונגין הכושלים ולא הביא מחליפים ברמה גבוהה שיצרו תחרות אמיתית בסגל. הסיבה היחידה שהקבוצה השנה במירוץ לאליפות היא העובדה שהפועל באר שבע איבדה את כל הקו האחורי שלה.

     

    ג'ורדי הוא איש מיוחד, מבין כדורגל ברמה הכי גבוהה ומעל הכל משדר ביטחון וקלאס. השחקנים שלו מתים עליו ובחיים לא יגידו מילה רעה עליו. אבל כל הדברים הנ"ל לא מכסים על הכישלון המקצועי הענק שקיים בקבוצה בשנתיים האחרונות, כישלון שמתבטא הכי טוב בתצוגות במסגרת האירופית. הגיע הזמן להחליף את האיש שמקבל החלטות מקצועיות במכבי לפני שתיהרס גם העונה הבאה.

     

    מאוהד מכבי מסור – תודה ג'ורדי ושלום, הגיע הזמן להיפרד.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים