שתף קטע נבחר
הוסף כתבה
הכי מטוקבקות

    דן שמיר חייב לאמן את מכבי ת"א

    הנהלת מכבי צריכה להסיק את המסקנות, ומכיוון שאין באפשרותה להחזיר את בלאט, יש להציע חוזה ארוך טווח לדן שמיר ולשחרר אותנו מדמותו נטולת הכריזמה והכעסנית של ספאחיה שאיבד גביע למכבי עם סגל של 20 מיליון דולר

    דן שמיר הוכיח בגמר גביע המדינה בכדורסל שהוא האיש אשר אמור לעמוד על הקווים במכבי ת"א בשנים הבאות. "הלפטופ" ככינויו כן הוא. מאמן חכם, מתוחכם ויצירתי שיודע להפיק את המקסימום מהסגל שיש לו. והוא הוכיח זאת שוב.

     

    תלמידם של דייויד בלאט ומסינה מנצח את ספאחיה. כולם יודעים שמכבי ת"א אירחה את הגמר הזה במגרש הביתי שלה. בתקציב שעולה בעשרות מיליונים על תקציבה של חולון עם שמות מה-NBA. ועם זאת, ספאחיה לא מצליח לייצר מכבי קטלנית, מתוחכמת וכריזמטית.

     

    דן שמיר (צילום: fiba champions league) (צילום: fiba champions league)
    דן שמיר(צילום: fiba champions league)

     

    כפי שכבר ציינתי בטוריי הקודמים. ספאחיה לא יודע להפיק 100 אחוז מהסגל שיש לו ולא מצליח לחבר שלם גדול מסך חלקיו. בטוח שאם שחקן כמו רייס היה נופל בידיו. הוא היה מתעצבן עליו, כועס ולבסוף מאבד את הכישרון הזה. מנגד, פניני סיפר בריאיון כיצד היחס שנותן דן שמיר האינטליגנט לרייס גורם לכך שרייס מביא את יכולותיו למגרש. עם תצוגה חסרת תקדים בגמר וסל ניצחון שלא ראינו שנים רבות בארץ.

     

    הנהלת מכבי צריכה להסיק את המסקנות, ומכיוון שאין באפשרותה להחזיר את בלאט, יש להציע חוזה ארוך טווח לדן שמיר ולשחרר אותנו מדמותו נטולת הכריזמה והכעסנית של ספאחיה שאיבד גביע למכבי עם סגל של 20 מיליון דולר.

     

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים