שתף קטע נבחר
הוסף כתבה
הכי מטוקבקות

    לברון שייך ללוס אנג'לס

    ג'יימס והעיר הם זוג משמיים, וכרגע נראה שהם די מאוהבים. לשניהם יש מטרה אחת ברורה : א-ל-י-פ-ו-ת!

     

    לברון ג'יימס ולוס אנג'לס הם זוג משמיים, וכרגע נראה שהם די מאוהבים. הוא קנה אצלה בית, שניהם אוהבים לבלות וליהנות מהחיים, ולשניהם יש מטרה אחת ברורה : א-ל-י-פ-ו-ת!

     

    ב2:59 שעון ישראל, לפני הטיפ אוף הראשון בהיסטוריה של האולסטאר המחודש, לברון הצביע על פרקט סטייפלס סנטר במעין הצהרת כוונות ברורה. אם רונאלדו מצביע על דשא הברנבאו ואומר לאוהדי ריאל "אני נשאר פה", לברון נראה כאילו הוא רומז "אני בדרך לכאן", מה שהשאיר את אוהדי הלייקרס המומים ומחפשים מספר של מומחה לשפת הסימנים שיתרגם להם את פשר הדבר.

     

    לברון באולסטאר (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
    לברון באולסטאר(צילום: רויטרס)

     

    יש כאן שאלה - למה ללברון לוותר על הזדמנות להצטרף ליוסטון של הארדן ופול, או לחבור לקיירי בבוסטון. אחרי הכל, שתיהן היחידות שיכולות להתמודד עם גולדן סטייט, ופלוס לברון אז בכלל אין מי שתעצור אותן. הסיבה יחסית פשוטה: לברון הוא מנהיג, יותר נכון מלך, והוא זה שיחליט לאיזו קבוצה הוא ילך, מי יאמן אותו ואת מי הוא יחתים, הכל למען המלך.

     

    לברון יגיע ללייקרס כדי לבנות BIG 3 שמתאימים לצרכיו שלו, בדומה למה שעשה כבר עם מיאמי וקליבלנד. עם כסף כמו בלייקרס ואיכות גבוהה מאוד של שחקנים חופשיים בסוף השנה, לא מן הנמנע שנראה את קינג ג'יימס לוקח בפעם השלישית קבוצת לוטרי והופך אותה לאימפריה .

     

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים