שתף קטע נבחר

פרנקל: "מקווים לצאת מהמשבר בזכות הגביע"

כדוריד: מאמן מכבי ראשון לציון התייחס למפגש בשלישי (20:30) בחצי הגמר מול רמת השרון: "לומדים על עצמנו דברים חדשים". עידן מימון לקראת ההתמודדות של הפועל ראשל"צ נגד אשדוד (18:15): "במועדון שלנו אין דבר כזה שאננות"

 

אחד מערבי השיא של הכדוריד הישראלי ייערך מחר (שלישי) בהיכל קבוצת שלמה בתל אביב, שיארח את חצאי גמר גביע המדינה. חצי הגמר הראשון יפגיש את הפועל ראשון לציון והפועל אשדוד (18:15), והמשחק השני יתקיים בין מכבי ראשון לציון לא.ס רמת השרון (20:30). רגע לפני כן נפגשו בצהריים מאמני הקבוצות ושחקנים מארבע הקבוצות למסיבת עיתונאים.

 

"בכל פעם שאני מגיע לפה יש התרגשות אדירה", סיפר קפטן הפועל ראשל"צ, אבישי סמולר, שנמצא בכושר נהדר והרבה יהיה תלוי בו מחר. לשחקן הפינה של האדומים יש אמונה טפלה: "כמי שמכיר את עידן מימון המון שנים, שאבתי ממנו כמה אמונות - אחת מהן היא לעולם לא לגעת בגביע המדינה לפני שזכית בו. זו הסיבה שלא הסכמתי לגעת בו בצילומים".

 

הגביע הנכסף (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
הגביע הנכסף(צילום: אורן אהרוני)

 

לא מוכנים לגעת בגביע. סמולר ומימון במסיבת העיתונאים (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
לא מוכנים לגעת בגביע. סמולר ומימון במסיבת העיתונאים(צילום: אורן אהרוני)

 

מימון דיבר על העובדה שקבוצתו מגיעה למעמד בכושר הטוב ביותר מבין ארבע הקבוצות - במקום הראשון בטבלה ובמומנטום נהדר: "אנחנו לא מסתכלים על הטבלה, ובמשחק אחד הכל יכול להיות. הולך להיות משחק קשה מאוד". המאמן לא חושש מנפילה מנטלית: "כשאתה משחק בהפועל ראשל"צ, אין סיכוי שתהיה שאנן".

 

מאמן אשדוד, אולג בוטנקו, ידריך את המועדון מהדרום לראשונה בתולדותיו בחצי גמר הגביע: "זה סיפור מרגש ואנחנו גאים מאוד להגיע לכאן. אנחנו לא במצב טוב בליגה (מקום שמיני), וזה לא סוד. למרות זאת נבוא חזק בשביל לנצח. מי שתבוא חזקה יותר מנטלית תנצח, טקטיקה תדבר פחות". קפטן אשדוד, עומרי קושמרו, סיכם: "אנחנו לא מפחדים מאף אחת למרות שזו פעם ראשונה שלנו כאן. מתרגשים, אבל עשינו הכנה טובה ועוד נעשה. מי שתהיה מרוכזת יותר לאורך 60 דקות תנצח".

"אנחנו לא מפחדים מאף אחת". עומרי קושמרו לצד אולג בוטנקו (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
"אנחנו לא מפחדים מאף אחת". עומרי קושמרו לצד אולג בוטנקו(צילום: אורן אהרוני)

 

פרנקל: "אני מאמן טוב יותר בזכות המשבר"

חצי הגמר השני יפגיש כאמור את האלופה, מכבי ראשל"צ, וא.ס רמה"ש, שתי קבוצות שנמצאות בסוג של משבר. "אנחנו לומדים על עצמנו דברים חדשים. אני מאמין שאני מאמן טוב יותר עכשיו בגלל המשבר הזה", אמר מאמן ראשל"צ סער פרנקל. "אנחנו מתחילים לצאת ממנו (ניצחו בשישי 21:33 את קריית מוצקין, ב"ח), והמשחק מחר יוכיח אם באמת הצלחנו לצאת ממנו".

 

מאמן רמת השרון, ראובן יוספולסקי, הוסיף: "גם אנחנו ציפינו להיות בתקופה טובה יותר. מקווה שמחר ניראה אחרת". על כך שקבוצתו לא מצליחה להתחבר למרות סגל שחקנים מרשים, אמר יוספולסקי: "מערכת היחסים שלי עם השחקנים טובה, לכן אני לא חושב שיש לזה קשר. אנחנו קבוצה חדשה וזה לוקח זמן".

 

"לומדים על עצמנו דברים חדשים". סער פרנקל ויואב נאמן (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
"לומדים על עצמנו דברים חדשים". סער פרנקל ויואב נאמן(צילום: אורן אהרוני)

 

ראובן יוספולסקי (משמאל). "ציפינו לתקופה טובה יותר" (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
ראובן יוספולסקי (משמאל). "ציפינו לתקופה טובה יותר"(צילום: אורן אהרוני)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
סער פרנקל
צילום: אורן אהרוני
מומלצים