שתף קטע נבחר

כדורעף: מכבי ת"א הדהימה את מטה אשר/עכו

הצהובים חזרו מפיגור 2:0 והנחילו לקבוצתו של כץ הפסד בכורה העונה אחרי 14 ניצחונות רצופים. דוס סנטוס התעלל באקסית עם 20 נקודות. השתיים ייפגשו שוב בשלישי בגמר גביע המדינה ברוממה

11 חודשים עברו מאז שהפועל מטה אשר/עכו הפסידה בליגה. אמש (שלישי) מכבי תל אביב שמה לזה סוף אחרי ניצחון ענק 2:3 (26:24, 25:17, 22:25, 23:25, 11:15) בחוץ על קבוצתו של נועם כץ. שתי הקבוצות ייפגשו ברוממה ביום שלישי בגמר גביע המדינה, ומחכה לנו יופי של קרב.

 

הצהובים פתחו רע את ההתמודדות ונקלעו לפיגור 2:0 במערכות, אבל חזרו בענק עם 17 חסימות ולאו דוס סנטוס אחד גדול שהתעלל באקסית עם 20 נקודות.

 

יחגגו גם בגמר הגביע? שחקני מכבי ת"א (צילום: רינת ורדי) (צילום: רינת ורדי)
יחגגו גם בגמר הגביע? שחקני מכבי ת"א(צילום: רינת ורדי)

מיקולה רודינטסקי ואנדריי גבוזדב, שני הזרים הנוספים הוסיפו 15 נקודות כ"א (סה"כ סיימו הזרים של מכבי ת"א את המשחק עם 50 נקודות יחד). איליה גולדרין תרם 10 משלו. "זה ניצחון עם רגשות מעורבים", אמר מאמן מכבי ת"א, זוהר בר נצר. "אנחנו יודעים שהמשחק הבאמת חשוב הוא בשבוע הבא".

 

רנאטו דה סילבה הוביל את המפסידה עם 20, גנדי סוקולוב תרם 17, סטאס נביאדומסקי 13, קווין פוייר 10 ואלכס אוסוקין 9. מטה אשר/עכו יכולה הייתה להבטיח אתמול את המקום הראשון בליגה כשנותרו שני מחזורים לסיום, אך הפער כעת מהפועל כפ"ס הוא ארבע נקודות בלבד. יחד עם זאת, קשה לראות את החבורה של נועם כץ מוותרת על הבכורה.

 

"המשחק החשוב הוא בשבוע הבא". בר נצר (צילום: דוד סלברמן, איגוד הכדורעף) (צילום: דוד סלברמן, איגוד הכדורעף)
"המשחק החשוב הוא בשבוע הבא". בר נצר(צילום: דוד סלברמן, איגוד הכדורעף)

 

שאר משחקי המחזור השמיני: מ.ס עילבון - מכבי הוד השרון 3:1, מנשה/חדרה/עמק חפר - אס"א באר שבע 0:3, אליצור כרמיאל - מכבי חיפה 2:3.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רינת ורדי
לאו דוס סנטוס
צילום: רינת ורדי
מומלצים