שתף קטע נבחר

היועץ המשפטי נגד יציאת המתעמלת לגביע העולם

עו"ד רועי רוזן כתב לחברי הנהלת האיגוד כי ההחלטה להוציא את המתעמלת מהפועל ת"א לתחרות בבאקו למרות שלא השיגה את הקריטריון, ועל חשבון האגודה, אינה חוקית: "מדובר בטעות". ישיבת מיוחדת בנושא תתקיים הבוקר

היועץ המשפטי של איגוד ההתעמלות, רועי רוזן, קבע אמש (רביעי) כי ההחלטה לשלוח את מתעמלת המכשירים לגביע העולם בבאקו ללא קריטריון ובאישור של יושבי הראש בלבד הוא לא תקין, והיא לא יכולה להשתתף בתחרות.

 

"לאיגוד ישנם נהלים בנושאים שונים, בין היתר בנושא נסיעות לתחרויות בחו"ל ובערעורים. בעיניי, למרות שהטעמים שהציגו בפניי יושבי הראש שובים את האוזן ואת הלב, יש, במקרה זה, לתת עדיפות לקיום הנהלים לאופן קבלת ההחלטות שהוגדר והוסדר ולממשל תאגידי ראוי", אמר רוזן.

 

המתעמלת תצא לתחרות? (צילום: getty images) (צילום: getty images)
המתעמלת תצא לתחרות?(צילום: getty images)

 

עוד הוסיף היועץ המשפטי: "יושבי הראש הסתמכו על הוראה שעל פי הבנתם אפשרה להם לאשר את היציאה לתחרות, חרף החלטת הוועדה המקצועית. לפי דעתי - הם טעו. על כן אני סבור שההחלטה להוציא את המתעמלת לתחרות בבאקו לא עולה בקנה אחד עם נהלי האיגוד".

 

בעקבות דבריו של רוזן תתכנס הבוקר הנהלת האיגוד ותכריע האם להתייחס להמלצה של היועץ, או לשלוח בכל זאת את המתעמלת, כל זה שעות ספורות לפני שהתחרות באזרבייג'ן תצא לדרך.

 

כזכור, ב-22 בפברואר התקיימה בהדר יוסף תחרות מבחן לקראת גביע העולם בה אף מתעמלת לא השיגה את הקריטריון שנקבע מראש. כעבור מספר ימים התקיימה ישיבה של הוועדה המקצועית באיגוד, שדנה בבקשת הפועל ת"א להוציא את אחת המתעמלות שלה על חשבון האגודה יחד עם מאמנת ושופטת. בישיבה הוחלט ברוב קולות כי אין לאשר יציאת מתעמלת על חשבון האגודה לתחרות רשמית של איגוד ההתעמלות העולמי, במיוחד אם לא קבעה את הקריטריון הנדרש.

 

במפתיע, במייל שיצא לחברי הנהלת האיגוד התברר כי יושבי הראש הזמניים, עודד אברמסון וכנרת צדף, יחד עם מספר מצומצם של חברי הנהלה, אישרו למתעמלת לצאת לתחרות על חשבון הפועל ת"א.

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: getty images
התעמלות מכשירים
צילום: getty images
מומלצים