שתף קטע נבחר

סנוקר: ראיין דיי זכה בטורניר שני ברציפות

השחקן הוולשי נמצא בכושר אדיר ואחרי שזכה בשבוע שעבר באליפות גיברלטר, ניצח גם במאסטרס הרומני עם 8:10 בגמר על סטיוארט בינגהאם

לסבב הסנוקר יש כרגע שחקן לוהט - וזה דווקא לא השם הראשון שהייתם מנחשים. השחקן הוולשי ראיין דיי (מדורג 17 בעולם) זכה אתמול (א') בטורניר שני ברציפות לאחר שניצח 8:10 את סטיוארט בינגהאם בגמר המאסטרס הרומני, זאת שבוע בדיוק אחרי שזכה באליפות גיברלטר הפתוחה.

 

טורניר המאסטרס ברומניה אמנם לא העניק נקודות דירוג, אבל דיי בהחלט יכול להיות מרוצה מהצ'ק בסך 50 אלף אירו בו זכה ומהעובדה שניצח בטורניר עם שדה שחקנים חזק. בדרך לגמר דיי הביס 1:4 את ג'ון היגינס, מגדולי השחקנים בהיסטוריה, וריסק 0:5 את קיירן ווילסון, מהכוכבים הצעירים הבולטים בסבב.

 

ראיין דיי ריאן דיי סנוקר (צילום: gettyimages)
יש לו סיבה טובה לחייך. דיי(צילום: gettyimages)

 

דיי חזר מפיגור 4:0 ועם ברייקים של 62 ו-52 נקודות צימק ל-4:3. בינגהאם, שחזר בסוף ינואר מהשעיה בת שלושה חודשים אחרי שהודה בהימור על משחקים בסבב, הגיב עם סנצ'רי של 124 נקודות

 ועלה ל-3:5. מהנקודה הזו התנהל משחק צמוד כשעם ברייקים של 61 ו-45 דיי עלה ל-8:9. המשחקון האחרון היה דרמטי, והגיע למצב של הצבה של הכדור השחור מחדש בעקבות שוויון 59:59 אחרי שכל הכדורים הוכנסו. דיי הצליח להטביע את השחור הגורלי והבטיח את הזכייה בטורניר.

 

דיי בן ה-37 אמר בסיום: "לא שיחקתי את המשחק הכי טוב שלי, אבל נלחמתי חזק ככל האפשר. זה נפלא לזכות בשני טורנירים ברצף. הייתה פה חוויה נהדרת בכל השבוע ואני לא יכול לחכות לחזור לפה כבר".

 

כבר היום תיפתח בווילס אליפות השחקנים אליה הוזמנו 16 השחקנים הטובים ביותר בשנה החולפת. דיי יפתח במפגש מסקרן מאוד מול אלוף העולם המכהן, מארק סלבי שנמצא בתקופה לא טובה. רוני אוסאליבן המדורג ראשון יפגוש בסיבוב הראשון את גרהאם דוט הסקוטי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים