שתף קטע נבחר

כדוריד: בוטנקו צפוי להתמנות למאמן הנבחרת

בהנהלת האיגוד החליטו כי מאמנה של אשדוד הוא המועמד המוביל. אם המו"מ יתפוצץ עשויים גלעד מאור, סער פרנקל ועידן מימון לקבל פנייה. דורון שמחי יסיים את תפקידו ב-2019

אולג בוטנקו צפוי להתמנות למאמן הבא של נבחרת ישראל בכדוריד. אמש (ד') נערכה ישיבת הנהלה באיגוד, בה הוחלט כי מאמנה של הפועל אשדוד הוא המועמד המוביל לקבל את המשרה.

 

לבוטנקו חוזה לעונה נוספת בהפועל אשדוד, ותחילה נראה היה כי הנהלת המועדון לא תאפשר לו לקבל את הג'וב הנחשק, אבל אחרי שיחות פנימיות הבינו באיגוד שאשדוד לא תעמוד בדרכו.

 

לא תהיה לו בעיה להשתחרר מאשדוד. אולג בוטנקו (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
לא תהיה לו בעיה להשתחרר מאשדוד. אולג בוטנקו(צילום: אורן אהרוני)

 

במקרה שהמשא ומתן עם בוטנקו לא יניב תוצאות חיוביות עשוי גלעד מאור לקבל את התפקיד. מאור לא מאמן קבוצת בוגרים בשנתיים האחרונות ולכן לא תהיה לו בעיה לכהן כמאמן הנבחרת.

 

מועמדים נוספים הם עידן מימון וסער פרנקל. לשניהם חוזים ארוכי טווח בקבוצותיהם, הפועל ומכבי ראשון לציון, ונראה כי הם לא יהיו מעוניינים להתיר אותם.

 

בוטנקו נחשב לאחד השחקנים הגדולים בתולדות הכדוריד הישראלי. הוא שיחק שנים רבות גם בנבחרת ישראל. כמאמן זכה בשלושה גביעי מדינה עם אס"א תל אביב, שניים עם מכבי ראשון לציון, וגידל כמה מהשחקנים הטובים בארץ בשנים האחרונות כמו רם טורקניץ, יוסי אפו, ניבו לוי ויובל כץ.

 

דורון שמחי. יעזוב בתום פרויקט גרמניה השלישי (צילום: יועד כהן, איגוד הכדוריד) (צילום: יועד כהן, איגוד הכדוריד)
דורון שמחי. יעזוב בתום פרויקט גרמניה השלישי(צילום: יועד כהן, איגוד הכדוריד)

 

דורון שמחי צפוי לעזוב בינואר 2019

במקביל לדיונים על מינוי המאמן הלאומי, בישיבת ההנהלה אישרו את ההסכם ההולך ומתגבש עם יושב הראש של האיגוד לשעבר, שמכהן כיום כפרויקטור, דורון שמחי.

 

כזכור, בדו"ח הביקורת של משרד האוצר הועלו מספר ליקויים, בעיקר בכל הקשור לפרשת ישראל ביתנו וגיוס הכספים על ידי שמחי דרך מכון וינגייט (שמחי נתן עדות בבית המשפט בימים האחרונים). באיגוד הבינו כי ההתקשרות בינם לבין שמחי צריכה להסתיים ובתקופה האחרונה נערכו איתו לא מעט שיחות, כולל שימוע.

 

בסופו של דבר מסתמן כי הצדדים צפויים לחתום על הסכם סיום עבודתו של שמחי בחודש ינואר 2019, מיד עם תום פרויקט גרמניה השלישי. כעת נותר לאנשי האיגוד לחתום עם שמחי על החוזה.

 

ליגת העל, מחזור 21 (16:00): הפועל אשדוד - הפועל רמת גן, מכבי ראשון לציון - א.כ נס ציונה, א.ס רמת השרון - הפועל קריית אונו, מכבי קריית מוצקין, מ.כ חולון, בני הרצליה - הפועל ראשל"צ, מכבי תל אביב - עירוני רחובות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
אולג בוטנקו
צילום: אורן אהרוני
מומלצים