שתף קטע נבחר

יד: מהומה במשחק בין הרצליה להפועל ראשל"צ

ארבעה אדומים והמון יצרים ביציע בקרב הצמרת שהסתיים ב-35:35. מאמן הרצליה, בני אינגל, עלה לקהל כדי להרגיע. רחובות הדהימה 24:31 את מכבי ת"א

קרב ענק בין שתי הקבוצות הטובות בסיבוב השני בליגת העל בכדוריד נערך אחר הצהריים (שישי) בין בני הרצליה להפועל ראשון לציון. הכל היה במשחק הזה - רמה גבוהה, מתח, הרחקות וגם בלאגן ביציע. בסופו של דבר המשחק הסתיים בשוויון - 35:35.

 

התוצאה היא רק החלק השולי בסיפור. עשר דקות לסיום אחרי מרפק של יוסי אפו לדניאל שקלים והרחקה של שחקן הרצליה, החלה מהומה ביציע כאשר האבות של שני השחקנים התעמתו אחד עם השני.

 

משחק חם. עידן מימון (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
משחק חם. עידן מימון(צילום: אורן אהרוני)

 

יו"ר ראשל"צ, דודי פלח, הגיע מהר כדי להרגיע את העניינים, אבל זה לא ממש עזר. מאמן הרצליה, בני אינגל, נתן ספרינט ליציע וצעק על האוהדים. חבר הנהלה נוסף מהרצליה הוסיף שמן למדורה.

 

צמד השופטים הבינלאומיים, דור לרון ומתן לינדבאום, הוציאו מהכיס האחורי לא פחות מארבעה אדומים במשחק, שלושה מהם לשחקני הרצליה - אפו, דניאל לינדגרן ותומר שמעוני), ואחד להפועל ראשל"צ (אבישי סמולר). שתי הקבוצות התלוננו לאורך כל המשחק על רמת השיפוט.

 

עבור ראשל"צ מדובר בתוצאה מאכזבת מכיוון שהיא יכולה הייתה להבטיח את המקום הראשון בטבלה מחזור לסיום העונה הסדירה. כעת, שחקניו של עידן מימון יצטרכו לסיים בתיקו או לנצח בבית את מכבי קריית מוצקין במחזור האחרון שייערך ברביעי, משימה נוחה על הנייר, כדי להבטיח את הפסגה ואת יתרון הביתיות בפלייאוף.

 

אובראד ראדולוביץ מהרצליה עם הכדור מול שי נתן הפועל ראשון לציון (צילום: גבי אלאלוף, הפועל ראשל
נתן מנסה לעצור את ראדולביץ'(צילום: גבי אלאלוף, הפועל ראשל"צ)

 

התוצאה המפתיעה של המחזור ה-21 הייתה במשחק בתיכונט כשעירוני רחובות הדהימה את מכבי תל אביב - 24:31. פז'ה דאצ'יביץ', פרק את הכתף בתחילת המשחק וככל הנראה סיים את העונה. בלעדיו, שחקניו של ניקולה מקסימוביץ', היו בהלם והפסידו. ניצחון של הצהובים היה מעלה אותם למקום הראשון בטבלה, אבל הם פישלו בגדול. רחובות עלתה למקום השישי בטבלה.

 

א.כ נס ציונה, האכזבה הגדולה של העונה, תשחק במשחקי ההישרדות מול אחת הקבוצות מהליגה הלאומית אחרי שהפסידה כצפוי - 32:27 בחוץ למכבי ראשון לציון. מי שנשארה סופית בליגה היא הפועל רמת גן, שרשמה ניצחון ענק בחוץ - 24:31 על הפועל אשדוד המאכזבת. החבורה של אריק שפירא עוד עשויה לשחק בפלייאוף.

 

ציטלר בדרך להכניע את גורגביץ' (צילום: משה דהן, הפועל אשדוד)
ציטלר בדרך להכניע את גורגביץ'(צילום: משה דהן, הפועל אשדוד)

 

שאר משחקי המחזור: א.ס רמת השרון - הפועל קריית אונו - 26:30, מכבי קריית מוצקין - מ.כ חולון - 25:26.

 

משחקי המחזור האחרון יערכו, כאמור, ברביעי בשעה זהה (20:00): הפועל ראשל"צ - מכבי קריית מוצקין, הפועל רמת גן - מכבי תל אביב, עירוני רחובות - בני הרצליה, מ.כ חולון - א.ס רמת השרון, הפועל קריית אונו - מכבי ראשון לציון, א.כ נס ציונה - הפועל אשדוד.

 

טבלת ליגת העל

1. הפועל ראשל"צ 34 נק'

2. מכבי ת"א 32 נק'

3. בני הרצליה 31 נק'

4. מכבי ראשל"צ 29 נק'

5. א.ס רמה"ש 29 נק'

6. עירוני רחובות 19 נק'

7. הפועל אשדוד 18 נק'

8. מ.כ חולון 16 נק'

9. הפועל ר"ג 15 נק'

********

10. קריית מוצקין 12 נק'

א.כ נס ציונה 11 נק'

********

12. קריית אונו 6 נק'

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גבי אלאלוף, הפועל ראשל"צ
ראדולוביץ' מול נתן
צילום: גבי אלאלוף, הפועל ראשל"צ
מומלצים