שתף קטע נבחר
הוסף כתבה
הכי מטוקבקות

    פרשת וארן: שלב הסיכומים

    חברות הכנסת ניצלו את פרשת הסרטון כדי לקבל כמה דקות מסך ולקדם את האג'נדה שלהן, התקשורת מיהרה (כרגיל) לבקר את בית"ר ירושלים, וגם הצעירים המעורבים לא יוצאים נקיים. כולנו צריכים לעשות חשבון נפש מהסיפור הלא נעים הזה

    ובכן, אחרי שבועיים סוערים, נראה שפרשת אנתוני וארן מאחורינו. אז מה למדנו מהסיפור הלא נעים הזה? וארן, על אף שהודה שטעה בהתהגותו, הפך על לא עוול בכפו ל"אנס" על־ידי אנשים חסרי סבלנות שלא חיכו לתוצאות הבדיקה המשטרתית, ומיהרו לחרוץ את דינו.

     

    מלבד המסקנה לא למהר לשפוט, מדובר בתמרור אזהרה לצעירים לנקוט באמצעי זהירות בכל הנוגע לתיעוד קיום יחסי מין. החלק היותר בעייתי הוא חברות הכנסת שניצלו את המקרה כדי לקבל כמה דקות מסך ובכך להעביר את האג'נדה שלהן באמצעות הכפשת שמו של וארן.

     

    אנתוני וארן מגיע לתחנת המשטרה (צילום: שאול גולן)
    אנתוני וארן מגיע לתחנת המשטרה(צילום: שאול גולן)

     

    גם התקשורת לא יוצאת נקייה בסיפור הזה, אחרי שמיהרה לבקר את בית"ר ירושלים על כך שלא השעתה את החלוץ באופן מיידי. לדעתי, אם היה מדובר בקבוצה אחרת, הטיפול במקרה היה שונה. נראה שבכל הקשור לבית"ר, היד קלה על ההדק.

     

    לסיכום: כולנו, כחברה, צריכים לעשות חשבון נפש. לפני שממהרים להסיק מסקנות, בואו ניקח נשימה עמוקה לפני שהורסים למישהו את החיים.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים