שתף קטע נבחר
הוסף כתבה
הכי מטוקבקות

    הנבחרת ומכבי חיפה חייבות להילחם על ג'ורדי

    העזיבה של ג'ורדי את מכבי תל אביב פותחת הזדמנות שלא תחזור עוד הרבה שנים. הזדמנות גם לנבחרת ישראל וגם לקבוצות

    למתנה גדולה מזו הכדורגל הישראלי לא יכל לצפות לקראת חג הפסח. העזיבה של ג'ורדי את מכבי תל אביב פותחת הזדמנות שלא תחזור עוד הרבה שנים. הזדמנות גם לנבחרת ישראל וגם לקבוצות.

     

    מכבי תל אביב הייתה במצב דומה למצב שבו נמצא הכדורגל הישראלי כיום: במצוקה וללא עתיד. נבחרת ישראל הידרדרה לתהומות שלא הכרנו כבר שנים רבות, ומצב הקבוצות לא יותר טוב. מלבד מכבי תל אביב והפועל באר שבע, כל שאר הקבוצות מתנהלות כמו שכונה. וגם מי שמתנהלת כמו שצריך - למשל מכבי נתניה - אין לה מספיק משאבים כדי לעשות יותר ממה שהיא עושה כיום. ואז הגיע ג'ורדי ואת התוצאות כולם רואים.

     

    ג'ורדי קרויף (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
    ג'ורדי קרויף(צילום: ראובן שוורץ)

     

    ופה נמצאת ההזדמנות. הכדורגל הישראלי חייב להסתער על ג'ורדי ולחטוף אותו לפני שיקבל הצעות מפתות מקבוצות באירופה. קודם כל ההתאחדות חייבת לתת לו את תפקיד המנהל המקצועי של הנבחרות. כאן הוא לא יוכל להיכשל עם זרים או לבזבז כספים מיותרים. יש רק שחקנים ישראלים. הוא יקבע את המאמן, יביא צוותים מקצועיים ורפואיים אירופיים ויארגן את כל הבלאגן ששורר תמיד סביב הנבחרת. בדיוק כפי שעשה במכבי. ואין שום בעיה לשלם לו משכורת גבוהה. אם יש שלושה מיליון דולר כדי להביא את נבחרת ארגנטינה למשחק אחד, אז בטוח יש מהיכן לשלם למנהל מקצועי.

     

    עוד גורם שחייב להילחם על העסקתו של ג'ורדי הוא יעקב שחר. הוא חייב למנות אותו למנהל המקצועי במועדון. עד עתה מו אלאך לא הוכיח שהוא יכול להוציא את מכבי חיפה מהבוץ בו היא שקועה. הוא לא עשה מהלך נכון אחד. פיטר את גיא לוזון מאוחר מדי, הביא מאמן מאוחר מדי, לא עשה שינויים נדרשים בינואר. האם שחר צריך לסמוך על צוות מקצועי שעד עתה לא קידם את מכבי חיפה בכלום, כשיש מנהל מקצועי עם קבלות על המדף? שכבר מכיר את הכדורגל הישראלי לעומק? לדעתי התשובה ברורה. עם כל הכבוד והג'נטלמניות שיש לשחר כלפי הצוות ההולנדי שלו, הוא צריך להיות ענייני ולעשות רק מה שטוב לקבוצה שלו. וזה אומר להחליף הולנדי בהולנדי.

     

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    צילום: אורן אהרוני
    ג'ורדי קרויף
    צילום: אורן אהרוני
    מומלצים