שתף קטע נבחר
הוסף כתבה
הכי מטוקבקות

    המהלך של גולדהאר יוביל לאליפות

    הפרידה מג'ורדי הייתה נכונה גם מבחינת התזמון וגם מבחינה מקצועית. הצהובים ישחקו בשביל קרויף כדי להחזיר לו על האמון שהוא נתן בהם בתקופתו

    כאשר מיץ' גולדהאר הודיע במסיבת העיתונאים על כך שג'ורדי קרויף לא ימשיך עונה נוספת במכבי תל אביב, היו הרבה אנשים שהרימו גבה על ההחלטה, ובמיוחד על התזמון שלה, שלטענתם יפגע בעונה הנוכחית של מכבי תל אביב. כאילו מדובר למעשה בהודעת פרישה ממאבק האליפות.

     

    ההודעה של גולדהאר יכלה להפתיע רק את מי שלא מכיר את מכבי תל אביב לעומק. היכולת הבינונית העונה וחוסר היציבות הם דברים שגולדהאר לא יכול לקבל לאור הכסף הגדול שהוא השקיע בקבוצה העונה. נראה שהוא מצא את הדרך להיפרד מסמלים גדולים בצורה יפה: נותנים להם לאמן עונה אחת ולאחר שלא הצליחו בתפקיד - לעזוב. אם הדרך הזו הייתה מספיק טובה כדי להיפרד מאבי נימני, בטח ובטח שזה מספיק כדי להיפרד מג'ורדי.

     

    ג'ורדי קרויף מיץ' גולדהאר מכבי תל אביב (צילום: אורן אהרוני)
    גולדהאר וג'ורדי במסיבת העיתונאים(צילום: אורן אהרוני)

     

    אין ספק שתקופתו של ג'ורדי במכבי תל אביב הייתה מופלאה ונחשבת להצלחה, במיוחד בעקבות 10 שנות בצורת, אך לאחר 3 אליפויות היה רצון לראות את הקבוצה מתקדמת צעד אחד קדימה. בפועל, נראה שהקבוצה לקחה צעד אחורה וגולדהאר היה חייב להגיב כדי לשנות את המגמה. הפרידה ממנו הייתה נכונה גם מבחינת התזמון וגם מבחינה מקצועית. כעת כשידוע לכולם שג'ורדי לא ממשיך, מכבי תל אביב תוכל להביא מאמנים ומנהלים מקצועיים בלי שיהיה רעש תקשורתי סביב מעמדו של ג'ורדי ובכך תוכל לתכנן את העונה הבאה בצורה מיטבית.

     

    בפן המקצועי, אני דווקא חושב שעכשיו שהשחקנים יודעים שג'ורדי לא ימשיך, הם יתנו מעצמם 200% מכיוון שהם יצפו להיות תחת זכוכית מגדלת של הקהל והתקשורת. יותר מכך, הם ישחקו בשביל קרויף כדי להחזיר לו על האמון שהוא נתן בהם בתקופתו, ולכן אני צופה אליפות צהובה העונה.

     

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    צילום: מכבי תל אביב
    מיץ' גודלהאר
    צילום: מכבי תל אביב
    מומלצים