שתף קטע נבחר

כדוריד: העונה הסתיימה עם פארסה בזיסמן

המחזור היה אמור להיפתח ב-20:15, אבל בעקבות גמר גביע לנערות בכדורסל ברמת גן המפגש בין האורדונים למכבי ת"א החל ב-20:45, בזמן ששאר המשחקים כבר היו בהפסקת המחצית. הפועל ראשל"צ ניצחה את קריית מוצקין וסיימה את העונה במקום הראשון

העונה הסדירה בליגת העל בכדוריד הסתיימה הערב (רביעי) עם ברדק באולם בזיסמן. הפועל רמת גן ומכבי תל אביב נאלצו להתחיל את המשחק ביניהן באיחור של חצי שעה (20:45) בעקבות גמר גביע המדינה לנערות בכדורסל שנערך קודם לכן באולם. באיגוד הכדוריד הבינו שיש בעיה רק היום, ובצהריים הודיעו על דחיית שעת המחזור מ-20:00 ל-20:15.

 

הבעיה הייתה שמשחק הנערות ובעיקר טקס הענקת הגביע למכבי רעננה התארכו. ברגע שהסתיים הטקס עלו שחקני שתי הקבוצות לפרקט ומנעו מהנערות לחגוג את הזכייה. בסופו של דבר מכבי תל אביב ניצחה 26:28 וסיימה את העונה במקום השני.

 

מילאן פאבלוביץ ובר מסורי במפגש בין רמה
בר מסורי ממכבי ראשל"צ(צילום: עמית שיסל, איגוד הכדוריד)
 

מכבי ראשון לציון וא.ס רמת השרון איכזבו היום בדיוק כמו שעשו לאורך רוב העונה. האלופה סיימה בתיקו 33:33 בחוץ עם הפועל קריית אונו, האחרונה בטבלה והמועמדת המובילה לרדת ליגה. רמה"ש הפסידה בחוץ 32:28 למ.כ חולון. ראשל"צ תארח את רמה"ש ברבע גמר הפלייאוף.

 

הפועל ראשון לציון התקשתה במחצית הראשונה מול מכבי קריית מוצקין, אבל הצליחה לברוח לחבורה מהצפון בחצי השני בדרך ל-26:34. החבורה של עידן מימון סיימה במקום הראשון את הליגה הסדירה ותהנה מיתרון ביתיות לאורך כל הפלייאוף.

 

דניאל שקלים מהפועל רשל"צ. יתרון ביתיות בפלייאוף (צילום: גבי אלאלוף, הפועל רשל"צ)
דניאל שקלים מהפועל רשל"צ. יתרון ביתיות בפלייאוף(צילום: גבי אלאלוף, הפועל רשל"צ)

 

שאר משחקי המחזור: א.כ נס ציונה - הפועל אשדוד 29:22, עירוני רחובות - בני הרצליה 26:33.

 

משחקי רבע גמר הפלייאוף (הטוב משלושה, יחלו ב-13 באפריל): הפועל ראשון לציון - מ.כ חולון, מכבי תל אביב - הפועל אשדוד, בני הרצליה - עירוני רחובות, מכבי ראשון לציון - א.ס רמת השרון.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גבי אלאלוף, הפועל רשל"צ
דניאל שקלים
צילום: גבי אלאלוף, הפועל רשל"צ
מומלצים