שתף קטע נבחר

יד: הפועל ראשל"צ חגגה יובל להקמתה

מחזיקת הגביע ערכה אירוע גאלה על הפרקט באולם ספי ריבלין בנחלת יהודה. חברת אלטשולר שחם האריכה את חוזה הספונסר בשלוש שנים נוספות. ראש העיר, דב צור: "אל תסיימו את העונה בלי דאבל"

הפועל ראשון לציון חגגה אמש (חמישי) יובל להקמת המועדון בערב גאלה באולם על שם ספי ריבלין בקאנטרי קלאב בנחלת יהודה. 650 אנשים שלקחו חלק בפעילות המועדון לאורך 50 שנות פעילותו הגיעו לאירוע שנערך על הפרקט באולם.

 

בתחילת הערב הוקרן הסרט הדוקומנטרי "הבית האדום" שסקר את פעילות המועדון מיום הקמתו ועד לזכייה בגביע המדינה האחרון לפני מספר שבועות.

 

אירוע הגאלה של הפועל ראשל
אירוע הגאלה של הפועל ראשל"צ(צילום: הפועל ראשל"צ)

 

בין הנואמים היו ראש עיריית ראשל"צ, דוב צור, יו"ר האיגוד, מיקו צרפתי, יו"ר המועדון, דודי פאלח, וגם הספונסר הראשי, גלעד אלטשולר. באותו מעמד גם הוכרז על הארכת החוזה עם חברת אלטשולר שחם בשלוש שנים נוספות. כל הקפטנים והקפטניות של המועדון לאורך השנים קיבלו מדליות הוקרה. "זהו ערב מרגש מאוד. אני זוכר בצעירותי כיצד הרגשנו שגדל בעיר ענף ספורטיבי חדש. לראות את הדרך אותה יצרו עמי שדה ואיציק פרנקל זו גאווה גדולה לעיר", ציין צור. לסיכום אמר ראש העיר לאנשי המועדון: "אל תעזו לסיים את העונה בלי דאבל".

 

צרפתי הוסיף: "זכיתי בתור שחקן להתמודד מול דור המייסדים. יש לי זכות אדירה בפיתוח הכדוריד בעיר כשהגעתי למכבי ראשל"צ ממכבי תל אביב וזכינו באליפות הראשונה, ובשנה אחרת החטאתי פנדל מכריע שסידר להפועל ראשל"צ את האליפות הראשונה שלה. לא יעזור כמה אליפויות כדורסל והצלחות בכדורגל ישיגו בעיר, ראשל"צ היא עיר כדוריד".

 

אירוע הגאלה של הפועל ראשל
קבוצת הנשים המפוארת של שנות התשעים(צילום: הפועל ראשל"צ)


אירוע הגאלה של הפועל ראשל
צלחות האליפות מוצגות לראווה(צילום: הפועל ראשל"צ)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: הפועל ראשל"צ
תצוגת הגביעים של הפועל ראשל"צ
צילום: הפועל ראשל"צ
מומלצים