שתף קטע נבחר
הוסף כתבה
הכי מטוקבקות

    ה"מאמי הלאומית" - ובצדק

    כיף לראות מאמן שנותן במה לישראלים (רק זר אחד שיחק מול בית"ר ומכבי ת"א), כולל ארבעה שחקנים מהמגזר, וקבוצה שמתנהלת נכון עם תקציב שפוי. מגיע להפועל באר שבע לזכות באליפות שלישית ברציפות

    מה שהכי מדהים בשני הניצחונות האחרונים של הפועל באר שבע במשחקי העונה, מול בית"ר ירושלים ומכבי תל אביב, היא העובדה שבשני המקרים היא עלתה בהרכב של עשרה ישראלים וזר אחד בלבד. זהו נתון שבולט עוד יותר על רקע הקולות שעולים בימים האחרונים ממכבי תל אביב בכדורסל הקוראים לפיצול לשתי קבוצות – ישראלית ואמריקאית.

     

    מסתבר שבמערכת בריאה שמנוהלת נכון, גם השחקן והמאמן הישראלי יכולים להצליח. כיף לראות ישראלים שעד לפני כמה חודשים עוד היו בקבוצות מרכז טבלה מובילים את באר שבע לאליפות מול ההרכבים משופעי הזרים של בית"ר ירושלים ומכבי תל אביב.

     

    שחקני הפועל באר שבע חוגגים (צילום: עוז מועלם)
    שחקני הפועל באר שבע חוגגים(צילום: עוז מועלם)

     

    נתון נוסף שבלט לעין בשני המשחקים האחרונים הוא שיתופם של ארבעה שחקנים מהמגזר בהפועל באר שבע (שניים מהם בהרכב) – חומר למחשבה עבור קבוצות מסוימות. הדוגמה האחרונה היא מרואן קבהא, שהיה אמור לחתום בינואר האחרון במכבי תל אביב, אך לאחר שחלק מאוהדי הקבוצה הבהירו לו שהוא לא רצוי, השחקן מצא את דרכו לבירת הנגב.

     

    אז נכון, באר שבע היא ה"מאמי הלאומית" כמו שאוהדי היריבות אוהבים לטעון בהתרסה בשנים האחרונות, ובצדק. מערכת שמנוהלת בצורה נכונה, עם מאמן ישראלי שנותן במה וביטחון לשחקנים ישראלים, זוכה באליפות שלוש שנים ברצף עם תקציב נמוך באופן משמעותי משל מכבי תל אביב, והכי חשוב – לא בוחרת שחקנים לפי הגזע שלהם. אז למה שאוהדי הכדורגל הניטרליים לא ירצו בהצלחתה?

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים