שתף קטע נבחר

בשישי: פלייאוף הכדוריד יוצא לדרך

האלופה, מכבי ראשל"צ, תארח את רמה"ש לסדרה המעניינת ביותר ברבע הגמר (הטוב משלושה). דרבי האחים מימון

עונת הכדוריד תיכנס ביום שישי לישורת האחרונה שלה עם פתיחת משחקי רבע גמר הפלייאוף (16:00). במוקד, הסדרה (הטוב משלושה) בין מכבי ראשון לציון לא.ס רמת השרון. האלופה לא הצליחה להציג יכולת טובה לאורך העונה וסיימה בסופו של דבר רק במקום הרביעי. גם רמה"ש איכזבה ודורגה חמישית.

 

מחזיקת הגביע, הפועל ראשל"צ, שדורגה ראשונה, תפגוש את מ.כ חולון. האדומים פייבוריטים ברורים להעפיל לחצי הגמר. הפיקנטריה בסדרה היא כמובן המפגש בין האחים עידן ועומרי מימון על הקווים של שתי הקבוצות. הצעיר הצליח לעקוץ בעבר את אחיו הגדול, השאלה הגדולה היא האם נשארו לו שפנים בשרוול?

 

עידן מימון. פייבוריט (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
עידן מימון. פייבוריט(צילום: ראובן שוורץ)

עומרי מימון. ידהים? (צילום: פרטי)
עומרי מימון. ידהים?(צילום: פרטי)

 

מכבי תל אביב, שעתידה המקצועי בעונה הבאה אינו ברור, תנסה לנצח את הפועל אשדוד והמאמן הלאומי הבא, אולג בוטנקו. הדרומיים יכולים לתת פייט יפה לצהובים, ולא נתפלה אם הם ידיחו אותם.

 

הסדרה האחרונה תפגיש את בני הרצליה, אחת מהפתעות העונה שסיימה במקום השלישי, ועירוני רחובות. החבורה הצעירה של ג'ו מתתיה תקווה להדהים את שחקניו המנוסים של שלמה הופמן.

 

בבית התחתון (16:00): מכבי קריית מוצקין - קריית אונו, הפועל רמת גן - א.כ נס ציונה.

 

הגרלה קשה. נבחרת ישראל (צילום: Lietuvos rankinio federacija) (צילום: Lietuvos rankinio federacija)
הגרלה קשה. נבחרת ישראל(צילום: Lietuvos rankinio federacija)

 

ישראל עם גרמניה ופולין במוקדמות יורו 2020

הגרלה קשה לנבחרת ישראל במקודמות אליפות אירופה 2020. הכחולים-לבנים שובצו לבית 1 יחד עם גרמניה, פולין וקוסובו. בעקבות הגדלת כמות המשתתפות באליפות מ-16 ל-24 הסיכוי של ישראל להגיע לטורניר היבשתי בפעם הראשונה מאז 2002 גדל, אבל לאור ההגרלה יהיה לה קשה מאוד.

 

שתי הראשונות בכל אחד מ-8 בתי המוקדמות תעפיל ליורו יחד עם 4 הנבחרות שסיימו עם המאזן הטוב ביותר במקום ה-3. ישראל תפגוש ראשונה את גרמניה במשחק חוץ שייערך בסוף אוקטובר. הגרמנים זכו פעמיים ביורו (האחרונה ב-2016). כמו כן זכו שלוש פעמים באליפות העולם.

 

פולין תגיע לישראל במחזור השני של המוקדמות. הפולנים זכו במדליית הארד באליפות העולם בקטאר ב-2015, וסיימו במקום הרביעי באולימפיאדת ריו 2016. קוסובו היא נבחרת חדשה ואמורה להיות החלשה בבית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
ניבו לוי
צילום: אורן אהרוני
מומלצים