שתף קטע נבחר

אבי נימני: "מכבי תל אביב תקצץ 30 אחוזים מהתקציב"

כוכב העבר של הקבוצה לתכנית הספורט של ynet בטוח שמיץ' גולדהאר ישקיע פחות בעונה הבאה: "הקבוצה הולכת להשתנות, ג'ורדי נכשל בשלוש השנים האחרונות". על אלירן עטר: "הוא יישאר בקריית שלום". על איתי שכטר: "ב"ש ומכבי פנו בינואר"

 

מכבי תל אביב תתחיל עידן בקיץ חדש, ללא ג'ורדי קרויף וכנראה עם קיצוץ משמעותי בתקציב בשל חוקי הפייר פליי הפיננסי. אבי נמני, סוכן שחקנים ובעבר הסמל הגדול של הצהובים, ניתח בתוכנית הספורט של ynet את העתיד של הקבוצה.

 

"צריך לקחת בחשבון דבר מאוד פשוט, מכבי תל אביב הולכת להשתנות", אמר נימני, "לדעתי לפחות בשנה הקרובה תהיה ירידה מבחינת קניית שחקנים, מבחינת השקעה בסכומי כסף גדולים בגלל נושא הפייר פליי, אני מעריך שיהיה קיצוץ של 30 אחוזים לפחות בתקציב. יהיה מאמן חדש על הקווים, מישהו שיהיה אחראי על הפן המקצועי אחרי שש שנים שבהן ג'ורדי קרויף היה בתפקיד הזה. צריך לראות איזה סמכויות יהיו למאמן".

 

 

מיץ' גולדהאר ג'ורדי קרויף מכבי תל אביב (צילום: אורן אהרוני)
מיץ' גולדהאר. מה הוא מתכנן?(צילום: אורן אהרוני)

 

 

"אני לא חושב שתהיה שנה קשה למכבי, היא עדיין יכולה להיות פקטור בצמרת. אם היא תפגע  בזרים והיא תצליח להביא שני ישראלים טובים אז ברור שיהיה לה סיכוי לקחת אליפות", המשיך נימני. "ג'ורדי קרויף נכשל בשלוש השנים האחרונות, כשלא זוכים באליפות עם תקציב כזה אז מדובר בכישלון". נימני, שמייצג את אלירן עטר, הצהיר שהחלוץ ישחק במכבי ת"א בעונה הבאה ולא יעזוב.

 

נמני התייחס גם למצבו של איתי שכטר, חלוץ בית"ר ירושלים, אותו הוא מייצג: הפועל באר שבע ומכבי תל אביב פנו אלינו בחודש ינואר, אמרנו שלא נשב עם אף אחד עד גמר הגביע. לא נדבר עם אף אחד. אני לא יודע אם הוא יישאר בבית"ר ירושלים"

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים