שתף קטע נבחר

סדרת הגמר בין מטה אשר/עכו למכבי ת"א מתחילה

כדורעף: שתי המעצמות של הענף ייפגשו זו את זו החל מיום חמישי (19:00). הצפוניים עדיפים, אבל התל אביבים כבר הצליחו לנצח אותם העונה. קרב מסקרן בין עומרי שוורץ לאורן זינדורף

הפועל מטה אשר/עכו ומכבי תל אביב ייפגשו מחר (חמישי, 19:00) בפתיחת סדרת גמר הפלייאוף (הטוב מחמישה). שתי הקבוצות הגדולות של הכדורעף הישראלי במילניום הנוכחי עברו עונות שונות לחלוטין. בזמן שמטה אשר/עכו שייטה לגמר הפלייאוף ובדרך קטפה גם את הגביע, קבוצתו של זוהר בר נצר הייתה צריכה לעבור מיני משברים תוך כדי העונה.

 

המאזן של מטה אשר/עכו העונה מדהים, וכולל 24 ניצחונות לצד הפסד בודד אחד. מצד שני, אותו הפסד היה לצהובים מתל אביב. השתיים נפגשו העונה ארבע פעמים, שלוש פעמים ניצחו האדומים מהצפון, כולל בגמר הגביע.

 

רק שתי הקבוצות זכו בתארים בעשור האחרון (צילום: אלעד גרשגורן) (צילום: אלעד גרשגורן)
רק שתי הקבוצות זכו בתארים בעשור האחרון(צילום: אלעד גרשגורן)

 

רק שתי הקבוצות זכו בתארים משנת 2008. מכבי תל אביב רשמה חמישה דאבלים מ-2008 ועד 2012, מטה אשר/עכו חיקתה אותה בין השניים 2013 ו-2016. שחקניו של זוהר בר נצר עצרו את ההגמוניה של מטה אשר/עכו בעונה שעברה, כשהניפו את צלחת האליפות. מצד שני, הם עשו זאת מבלי לעבור את יריבתם המרה בפלייאוף (מטה אשר/עכו הודחה בחצי הגמר על ידי מכבי הוד השרון).

 

על הנייר החבורה של נועם כץ עדיפה, אבל מכבי ת"א כבר הוכיחה העונה שהיא יכולה לנצח את מטה אשר/עכו, גם בחוץ, כפי שעשתה זאת בבית העליון (2:3). הקרב המסקרן יהיה בין שני הליברו של הקבוצות - עומרי שוורץ הנחשב לטוב בליגה בשנים הקודמות, לאורן זינדרוף, שהגיע בקיץ למטה אשר/עכו, ונושף בעורפו של שוורץ. יש כאלה שאף אומרים כי זינדרוף עקף את הליברו של נבחרת ישראל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלעד גרשגורן
מטה אשר מול מכבי ת"א
צילום: אלעד גרשגורן
מומלצים