שתף קטע נבחר

עף חופים: מקום חמישי לסטריקוב וחורין בקמבודיה

צמד הבנות רשם ניצחון בינלאומי ראשון יחד, הרוויח 1,000 דולר ו-240 נקודות דירוג. התחרות הבאה, בעוד ארבעה ימים בווייטנאם. חורין: "יש בינינו תקשורת מצוינת"

מאז פרישתם בקיץ של צמד כדורעף החופים הבכיר של ישראל, שון פייגה ואריק הילמן, היה נראה כי הענף בדרך למטה. אבל יכול מאוד להיות שיש זוג חדש שעשוי להגיע רחוק. סופי סטריקוב ונוי חורין סיימו היום (שבת) במקום החמישי בטורניר הסבב העולמי בקמבודיה. השתיים הרוויחו 1,000 דולר וחשוב מכך – השיגו 240 נקודות דירוג יקרות.

 

השתיים פתחו אתמול את הטורניר עם ניצחון בינלאומי ראשון כזוג - 1:2 (22:20, 17:21, 12:15) על צמד מניו זילנד. במשחק השני הן אומנם הפסידו לזוג משוודיה (21:19, 21:13), אבל סיימו במקום השני בבית והעפילו לשמינית הגמר.

 

סופי סטריקוב ונוי חורין בטירוף (צילום: איגוד הכדורעף)
סופי סטריקוב ונוי חורין בטירוף(צילום: איגוד הכדורעף)

 

בשלב הבא הצליחו לנצח צמד מליטא 0:2 (19:21, 17:21), שנתן להן את המקום בין שמונת הזוגות האחרונים בקמבודיה. זוג גרמניות ניצח את סטריקוב וחורין ברבע הגמר 2:0 (21:14, 21:15) וסיים למעשה את דרכן בתחרות. הטורניר הבא של הישראליות יתקיים בעוד ארבעה ימים בווייטנאם.

 

סופי סטריקוב ונוי חורין במשחק (צילום: איגוד הכדורעף)
סטריקוב וחורין(צילום: איגוד הכדורעף)

 

"זו שמחה גדולה וסיפוק", אמרה בסיום חורין. "אני מרגישה שהעבודה הקשה באמת מתחילה להביא תוצאות. בסך הכל זה טורניר שלישי בינלאומי שלנו כזוג, וטורניר בוגרות בינלאומי שלישי שלי בכלל. אנחנו מרגישות את ההתקדמות מאימון לאימון. יש לנו עוד המון לאן להתקדם ולצבור ניסיון, מסתכלות קדימה וכמובן ממשיכות לעבוד חזק. זה נותן המון אנרגיות להמשיך לעבוד קשה. לסופי ולי יש תקשורת מצוינת במשחק, אנחנו מבינות אחת את השנייה, יודעות לפרגן ולהרים אחת את השנייה ולתת את הביטחון שצריך במשחק".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איגוד הכדורעף
סופי סטריקוב ונוי חורין
צילום: איגוד הכדורעף
מומלצים